Egyik reggel épp indultam volna a bellával de hiába nyomkodtam a kulcsot nem reagált!
A csomagtér viszont igen, így csak rájöttem hogy nem az elemmel volt a gond hanem a mikrokapcsolóval!Gyorsan meg is csináltattam...addig a pótkulccsal jártam!de a pótkulcsnál is elfordult hogy nem mindig reagált rá(10-ből 1-szer nem)...ugyhogy azt is megnézetem hamarosan!A másik kulcs azóta tökéletes!
hátsó fékbetétcsere, plusz féknyereg felújítás....és maradt tartalékban 2 betét
megejtettem az olajcserét az összes szűrővel együtt!Castrol Edge 5W40-es!
km: 171000
Már egy ideje ugy viselkedett az autó mint egy szívódízel...végül sikerült megtalálni a hibát,a légtömegmérő....35 papír volt ház nélkül!azóta állandóan 180-al akar menni:)!!!
a váltóolajat is lecseréltettem így 100e km-ig az is le van tudva.
idén cserés lett a bal első gumiharang is....
sikerült jó áron vennem 4 gumit amit a napokban fel tetetek az aluval együtt.
2 db Pirelli Pzero Asymetrico és 2 db Pirelli Pzero Rosso...225/45 R17
új műszakit kapott....meg volt egy szélvédőcsere is....
Állandóan beragadt a kuplungpedál ezért cserére szorult a kuplung főmunkahenger!Thanks Erhard
Ma elvittem felrakatni a téli garnitúrát....a nyári papucsokat szépen lemostam és várják a tavaszt!
Ja, és kapott egy futóműbeállítást is!a hátával voltak problémák de most most feszes mint állat :)!
kötelező olajcsere......154500Km-nél
hátsó fékbetétek cseréje,kézifék újravezetékelése,új fékolaj
0
538