Elkezdődött az okosságok megvétele:
3.0 V6 12V motor: 100.000
75 V6 hosszú sperres váltó: 60.000
ABS futómű komplett: 100.000
Szervókormány: 40.000
Az autót szerencsére NEM kellett lakatolni, mert az előző gazdik rendesen megtették helyettem. Csak apróbb hibákat kellett orvosolni, melyet egy szimpatikus gödöllői úriember végzett el jelképes összeért.
2006 augusztusában vettem meg a 164-et, hogy legyen egy igazi családi autóm, és a GTV-t tényleg csak vasár- és ünnepnapokon használjam.
És így is lett!
Egy könnyed családi nyaralás után GTV leállt 120.000 km-rel az órájában.
Bár a blogbejegyzés dátuma 2007.08.28. most mégis vissza kell ugranunk 2003.februárja környékére.
Épp a piros TS GTV-hez mentünk a V6-os motorért, amikor megpillantottam Őt az alábbi formában.
Állt az udvaron, jégbe fagyva.
Viccesen megkérdeztem, nem eladó-e véletlenül?
Mire jött a sorsfordító válasz: DE!