Tagok >> Azzurro >> 166 2.4 JTD >> Blog
- Típus:166 2.4 JTD
Mindent erről a típusról
Tagok, akik birtokolják a típust - Évjárat:2000
- Színe:Bordó
Mivel jönn a nyár, ezért átnézettem a klímát.
-nyomásproba
-olaj és gáz beállítás. ( töltés )
-tisztítás
Az eredmény 100% lett.
Most már jöhet a nyár és a hőség.
Elértük az első olajcsere vallumot, az-az 10e km-ert. ( 169250Km-nél ) Sokat érdeklődtem milyen olajat is rakjak bele, és az itteni nagy tapasztalattal rendelkező Cartársak segítségével sikerült döntenem. Liqui-Moly 5w 40-re voksoltam. Nem csalódtam!!! Sokkal halkabb lett a motor hangja, pedig előtte Selénia volt benne. Így én maradok a Liqui-Moly-nál, és nem cserélgetem ennél maradok a továbbiakban.
Olaj csere előtt használtam motormosó adalékot. : “Liqui Moly Engine Flush” .
Ami cserélve lett:
- Liqui-Moly 5w 40 5/liter olaj.
- " Liqui Moly Visco Stabil olaj adalék.
- Olajszűrő.
- Levegőszűrő.
- Olajszűrőnél lévő olajhűtő gumi tömítés. ( Mivel csöpögőt az olaj. )
Úgy kezdeném a dolgot, nem 166-ba gondolkoztam, csak Alfa dízel-be. A szín viszont adott volt. Ragaszkodtam a bordó színhez. Keresgéltem több mint 1 éven át, mire rátaláltam erre a gyönyörű 166-ra. Mikor megláttam, azt mondtam IGEN ez az én autóm. :-))) Hazafele tartva az M5-ön, minden eddigi negatív véleményem elszállt a dízel autókról. Nem gondoltam volna hogy ennyire kényelmes, masszív, stabil, stb......., a 166-os. Egy szó mint 100, a 166 nagyon jó autó. Örülők neki, hogy nekem is van.