Blog
A tavasszal javított hátsó sárvédőívek újra rozsdásodtak, így felmerült, hogy nagyobb lesz a baj, mint az tavasszal látszott. Lebontottuk, aztán hajszál híján újra kellett éleszteni: A benzinbetöltőcsonk és a doblemez közötti rész purhabbal kinyomva, sziloplaszttal kihúzva, és egy bádoglemez volt rá Tovább »
Most, hogy sikeres vizsgát tettünk, ideje volt visszarakni a szépkipuff-ot. Sikerült megtalálni, hogy hol fúj ki. A blokk után van egy rögzítő bilincs, ott korábban már hegesztve lett, úgy néz ki, hogy a hegesztés nem lett tökéletes. Jövő héten javítjuk. Felkerült a kartervédő is, jó alacsonyra kerü Tovább »
Már régóta ki akartam tisztítani a fojtószelepház/alapjárati motor/EGR környékén mindent. Ma végre eljutottunk ehhez a ponthoz is. Alig volt benne kosz, de azért nem ártott neki. A fojtószelep úgy zár, ahogy a nagykönyvben meg van írva, a belefújt tisztító spray sem folyt át rajta. EGR is rendesen Tovább »
Friss műszaki után kijövök a szerelőtől, aztán a második sarkon világít a Check panel-en a féklámpa hiba. Nem gáz, kiégett egy izzó- gondoltam én. Nem az volt. Szétesett az egyszer már javított féklámpa kapcsolóm. Gyors rendelés, másnap kész. Vazze, ha emiatt nem ment volna át műszakin, megbolond Tovább »
Sikerült a műszaki. A tervekhez képest semmi extra. Ki is jött a keretösszegből. Most még vissza kell rakni a "rendes " kipuff-ot, meg felrakni a kartervédőt, aztán GO! Tovább »
Autó adatlap
- Típus:155 2.0 TS 16V
Mindent erről a típusról
Tagok, akik birtokolják a típust - Évjárat:1997
- Színe:bézsmetál
- Jellemzők:
finom kis masina :) feszes futómű, a mai verdákhoz képest nyers működés, de ez így van jól :) - Extrák:
16' momo nyári kerék 205/45 Pirelli P Zero Nero-val, szolid sportkipuff, meg még amiket a gyárban beleraktak (-klíma)