Olajcsere + levegőszűrő csere. Selenia 20K for AR került bele ismét. Km óra állás: 129.800 előző olajcsere óta 11e km telt el. A cserére Zé műhelyében került sor.
Az alkatrészekért köszönet Erhardnak
alapjárati motor, valamint fojtószelep ház csere történt. A beavatkozás Zé műhelyében történt. Újra stabil egyenletes az alapjárat. Sajnos ami Bosch elektronika az minden tönkremegy a kocsiban. Amióta megvan az autó lassan 5 éve, ez a 3. alapjárati motor csere lesz már. Km óra állás: 126300
Sajnos nyári gumi felrakás után pár nappal sikerült összehozni egy jobb első defektet. Nem lehetett megjavítani pedig még nagyon jó volt rajta a mintázat is. Az új első gumik Michelin Energy Saver DOT 11 195/50R15 méretben kerültek beszerzésre nagyon jó áron.
Kerék csere
Felkerült reggel a nyári felni garnitúra szett végre. Megtisztítva rendbe téve a felnik.
Ma sor került az első fék cserére új tárcsa + betét, féknyergek szétszedve kipucolva. Kerékagyról is eltüntetve a rozsda.
Km óra állás: 125070
Az alkatrészekért köszönet Erhardnak
Már nagyon esedékes volt a jobb oldali lengőkar cseréje, így a mai napon kicserélődött. Frap márkájú került bele. Az alkatrész beszerzésért , és kedvezményért köszönet Németh Lajosnak. Km óra állás: 124200 . (Nem sokat bírt ki az előző kb 30e km-t...)
Gyorsan repül az idő, eljött a műszaki vizsga ideje. Sikeres vizsga, 2 évig újra nyugalom.
Km óra állás: 122200
Ma egy nagyobb szervizen esett át a kocsi műszaki vizsga előtt. Hátsó lengés csillapítók cseréje, két első kormány összekötő. Váltó olaj utántöltés , Hátsó fék rendberakása, rugó ütközés gátló gumi csere, mivel kiszakadt a jobb oldali. Km óra állása: 121400 Km
Történt hogy útközben beesett a kuplung pedál és úgy is maradt. Már elkönyveltem hogy munkahenger, de szerencsére csak maga a pedál és rudazatnál pattant el valami, és egy sasszeg esett ki, újra összerakták , és már működik rendben.