Olaj FUCHS GT1 5W-40,olajszürö,pollenszürö csere. Km. 254000 / 241000

Miután a Macgyver megoldas nemsokaig tartott,igy kellett egy ujabb abalkmoso motor.Knoxx cartars jovoltabol meglett, ill. sikerült szereznem vegre egy hátsó vonoszemtakarót is tőle.
A baráti körömben van egy nagyonjó fotós, es joideje terveztünk vele egy fotozast az autokrol, ezt ejtettük meg most.
Innen is köszi Krisz!








Mint sok helyen nálam is felmerült a kérdés hogy mi légyen az autóval.Fiatalabb nem lesz, a jövő évi műszakira esedékes lenne némi update, de mielőtt nekiugranék tudni akartam milyen a konzisztencia.Már Csörivel tárgyaltam az esedékes cserealany témájában (kinéztem németben egy jóképű cw-t ), de arra jutottam hogy nemnagyon érdemes cserélnem...Ezúton is köszönöm Csörinek a fontos infókat.Ezek után meglátogattam Jata cartárst, csavarhúzóval alá a vasnak és böködés következett, és örültem. 2 apró hely volt a bal és jobb hátsó ajtó alatti területen a küszöbnél ahol a rozsda megkezdte a nem hálás tevékenységét,ezen kívül csak kis felületi rozsda.Ezzel a cápa biztosította magának a következő éveket a családban.Úgysem nagyon akarnánk megválni tőle..hozzánk nőtt... Vannak tervek a jövő évre vele és mivel a bázis jó, lehet rá építeni.

Ismét elérkezett az idő a szokásos puceválásokra.
EGR, LMM, levegőszűrő kipucolva,lekezelve, újra jól veszi a gázt a gép és nem torpan meg.
Km: 252100
Miután jó állapotúnak ítéltük a padlólemezt, és a küszöböt, úgy gondoltam hogy ez így is maradjon tenni kell vmit. Levonultam drótkefével, kisflexel drótkoronggal.2 réteg rozsdaátalakítót küldtem rá, majd eztán majd egy kiló bitumenes alvázvédőt 2 rétegben,a veszélyeztetett helyeken még többben.Ezen kívül ráfújtam 1,5 doboz alvázvédő sprayt a problémás helyekre.



Nemrégiben írtam hogy kiszereltettem a hifit a csomagtérböl.azóta hiányérzetem volt.ennek a tegnapi nappal vége.egy egyszerüsített csomagtérbarátabb hifi a régi komponensekböl.nem veletlen maradtak a kábelek a kocsiban anno.sejtettem hogy ez lesz.miután senki nem vitte el a komponenseket ,szórakoztatnak engem tovább.a hammer mély kapott egy új ezùttal reflex rendszerü ládát speak on csatival a könnyü kiszerelhetöség miatt




Hosszu ideje tervben volt es vegre megoldodott.A cápa teli felnistöl mindenestöl matol beköltözött az uj házába.


A cápa miutan feltettem a 17 es gurulokat ugy döntött, hogy szambatancosnöket megszegyenitö modon riszalni kezdi a hatso felet...ez csak egy dologra engedett következtetni, hogy erös 50000 km utan a hatso keresztlengök ismet elfaradtak.Igy is volt.Mind a 4 kukas volt.A csere 1,5 ora alatt megvolt.
Ezuton is sok szeretettel üdvözlöm a közutkezelöt!
km: 251400
0
508
Fórum
Friss topicok
- Spider
- Forma-1
- Alfa tuning
- Coffee - Minden ami kávé
- Együnk-igyunk, amíg teh...
- Alfa történelem, híres ...
- Filmek
- Alfa reklám
- Oldtimer, youngtimer
- 4C
Tagok
Új tagjaink
- Olxander
- UTPcableman
- rajkailaszlo
- Tamas.F.Lamas
- Filip05
- Milán147
- copernico
- PolgárViki
- Bimbi10
- grimedth