Hosszas keresgélés és egy félrnyúlás után végre meglett a kirepedt szívócső utódja.Ezer köszi András bácsinak a csért,meg Péter barátomnak a fuvarért,és a kislányától kapott szép rajzért.Asszem ismernek :) Holnap irány Manky ;)
Kis összefoglalo az elvegzett tevekenysegekröl:
-Nagy cooler, ködlampak, ködlampatakarok,gyari lökösracs off
-Cadamuro scudetto
-Elsö lökös, motortetö ujrafenyezve
-Elsö lökös toldat
-Motortakaro , szelvedö elötti müanyagelem,ablaktörlökarok, hatso kilincsek ujrafestve
-EGR off, szivosor - MAP szenzor ,legszürö,lmm kipucolva
-Eibach Pro Street rugok, GTA SW gatlok
-Also első lengőkarok cserélve, bal hátsó kerékcsapágy cserélve
-ATU fektarcsak uj betetekkel, feknyergek Rosso szinre fenyezve
-Küszöbök kihegesztve ujrafenyezve,TI küszöspoiler
-Lakkfekete 16"X7" sokküllös GT felnik, Hankook Ventus 2 225/50 R16 gumik
-Flexicsötöl 60-as kipuffrendszer sportkattal, dupla DTM ovál vegekkel
-Hatso lökös duplex kipuffhoz atalakitva, fenyzve, tolatokamera off,vonoszemtakaro off
-Hatso ablaktörlö off, helye lesimitva,feketere fujva.
-Hatso lampak, prizmak, 3. feklampa sötetitve
-Narancs müszeregyseg, börkormany, original alupedalok
-Hifi JVC, Audison, Kenwood,Ground Zero, Rockford Fosgate, MNC komponensekkel
-Led helyzetjelzök,es oldalso iranyjelzö izzok
-Matricak GT cartarstol
Asszem nem mardt kis semmi, meg par dolog meg tervben, ill. folyamatban ( LED belsövilagotas, LED rendszamvilagitas, kartergazlecsapato + szivocsöatalakitas, also motorvedö felszereles, nappali menetfeny? ,uj chip)
Hetvegen kicsit barkacsoltam megint.A megfakult müanyagokat kezelgettem le nemileg egykis lökhäritofestek segitsegevel.
Sorra kerültek a B oszlopblendek, a hatso kilincsek, es elöl a szelvedö alatti takaroelem.
Hatul az örök vadaszmezökre tert hatso ablaktörlö utolso nyomait tüntettem el.A ledugozas helyet kigletteltem,es lökharitofestekkel lefujtam.
A motorterbe is bejutott a fekete vonulat. Amotortakaro burkolatra is jutott nemi fekete festek, csak a feliratok büszkelkednek Rosso szinben.
Megérkezet ta vas a fémyezőtől.Tökéletes munkat végeztek korrekt áron Bőnyben csonka Istvánnál.Az összes sérüles amik a megvétel óta rontották az összképet javításra kerültek.
A kocsi kivül belül le és kitakaritva került átadásra részemre.
A hátsó fél lelett pucolva teljesen, vonoszemtakaro etc kisimult,a multkor már a hátsó ablaktörlő is elköszönt.A tervezett toldat a 2 kályhacső mérete miatt lemaradt a hátsó taktusról,de ugy látom nem is hiányzik róla.Hazafelé Lausz cartárssal feltettük a Cadamuro rácsot,és bepakoltuk a maradék alkatrészeket és hazaautóztam.Köszönet mégegyszer Jatának, és Lausznak a segítségért.
Tegnapelőtt kicsit rendet vágtam a csomagtérben hifi takton,és elrendeztem a kábeleket.Ezek után feldobtam a nyári kerekeket (16"X7" GT sokküllős ),ill. ujrafestettem a féknyergeket.
Tegnap Ervin barátommal a szomszédból nekiálltunk a maradékoknak.Felugrott az első lökös toldat, bekerült az első lökösbe a rács is.helyhiány miatt az elveszettek listájára kerültek a ködlámpák,lámpatakarók ,gyári rács.
Felszereltük a gyári küszöbspoilert is.A légszűrő és az LMM is takarításra került.
Mindezek után ma reggel felpakoltam pár matricát is. THX GT cartárs.
Itt tartok most.A látványos rész majdnem kész.Még pár finomítás és kész a mű.
THX Jata, Lausz a munkát !
Épül a gép.Cooler pipa, EGR pipa,szivosortakaritas pipa,alsó lengőkarok jobb bal, pipa, bal hátsó kerékcsapágy pipa,szilentcserék pipa, GTA gátló Eibach rugóval pipa (nem mondom meg hogy fej vagy írás ha áthajtok egy érmén,de hogy 5 ft vagy 100 aztmár igen), fékbetét,tárcsacsere pipa,bőrkormány beépítés pipa, piros műszeregység pipa, hifibeépítés pipa.
Balkáni állapotok a kocsiban,de majdha elkeszül rend lesz :)
Jöhet a következő fázis.
Utrakelt a padláson tárolt kupac.Csak győzzem kivárni míg a helyükre kerülnek.Thx Jata ,Lausz :)
Folytatódik a padlásürítés projekt.Perositas elsö elemei.Takaritás áldozata lett a hátso ablaktörlö,plusz a dunlop pedálszett,helyette egy ricambli originali alu szett jött.Az uj ora állása 243420 , a régi 256008 .Helyére került ragasztással a vonószem takaró is.
Mivel marad a vas, ugy döntöttem rendbe rakjuk kicsit.
Hifi mar visszakerült.
Ide gyüjtöm folyamataban a tételeket amik mar megvannak a projekthez.
-Cadamuro rács (27000)
-Kormány (ujrabőrözve 14000)
-DRL es nappali menetfény (5000)
-Csomag GT- től
-Frontspoiler (11000)
-Hátsó lámpa (még túl világos :)) 4500)
-Eibach Pro Kit ,GTA SW lengescsillapitokkal (35000)
-Küszöbspoiler (9000)
-cooler (8000) (Ezer köszönet Piritu cartárs!) Update, ha lúd legyen kövér, ha cooler akkor meg nagy... :) (21000)
- Hátsó lököstoldat (4800)
-Kipufogóvég (6000)
-Műszeregység (19000)
A KUL-on megferőzött egy hang ..Alfa159 cartárs 2.4 ének hangja.Akkor elhatároztam hogy mivel az alap megvan egy ilyesmi kell nekem is...Ma hosszas várakozás után megtörtént a dolog.60 as nyitott DTM duplavéggel, sportkatalizátorral.Első indítás utáni mosoly az azóta sem mosható le az arcomról.Hazafelé a szerpentines részeken letekert ablakkal jöttem...Brutál jó lett...Mást nem írhatok.
Ahol készült: Pillmann Kipufogó
Csak ajánlani tudom, gyorsan, precízen , ahogy kell. 10 re érkeztem, pontos kezdés, fél 3 kor távozás.
Innen is ezer köszönet Józsi!
Boldog Velentin napot vazze!
Km:255500