Beepült a hifi.Az elemek a következök lettek.
Fejegyseg: JVC KD AVX44
Elsö es hatso szett: Ground Zero GZTC 265T duplaszett
Melylada: Zart lada 10" os Rainbow Hammer hangszoroval.
Erösitö szetthez: Hertz EP4
Erösitö a ladanak: Ground Zero GZTA 2500 TX.
Kondik: 2X Audison Connection BSF 0.8F
Es ami nem latszik: Audison Connection FPK 600, ill FPK 300 kabelszett.Es Audison RCA-k.
Eonon 743 tolatokamera.
A beepites majd 4 napot vett igenybe.
A legtöbb problemat a magassugarzo gyari helyre törtenö beepitese,valamint a tapkabelek tüzfalon törtenö atvezetesenek megfelelö helyenek megtalalasa.
Köszönettel a cuccokert ,es a beepitesert kisberre az MP3 autohifis fiuknak.
A csomagatrto allapota meg alakul (a vegleges design kialakitasa jön meg) az mar teljes mertekben ram var.
Amit tudtam,a bitulapozasnak a nyaron megkell törtenni,mert minden rezeg.De ezt ilyen hidegben nem mertem bevallalni...addig zörgünk...


A kocsi meg mindig beepites alatt (utolso info szerint a bal oldal is kesz,az erőlködök es a kondik vannak soron, holnap tolatokamera,es kesz,mar alig varom...),es hogy ense unatkozzak estenkent otthon festegetek.
Vegre kiprobalhattam a Rainbow scarab festeket,es a Kicker agereessiv racs esett eme müvelet aldozatava.Tervek szerint ez fogja disziteni a csomagtartoban szolgalo melyládát. Sztem nem lett rossz...

A kocsi meg a hifibeepites alatt áll igy en a masik vaganyon intezem a dolgokat.
A mai napon a lampak es indexek szine is hozza lett passziva a kocsiehoz..igy mar jobban fognak passzolni a gep szinehez.
(közben info a hifibeépitesről: a kocsi jobb oldala kesz )


A pollenszüröt is ki kellett cserelnem,előző tulaj szerint 2008 marciusaban cserelte..
Hat nemtom..eleg mocskos volt...
Ma megkezdődött a bontas.Minden hifi első lepese: szedd szet az autot,es huzz bele kabelt (kabeleket...) Nekem a mai napon bekerült az Audison FPK600 a Ground Zeronak, a Hertz EP 4 pedig az Audison FPK300 kabelszettjet kapja.
Holnap jön a mardek.




"Egy fecske nem csinal nyarat !" szol a közmondas..
Az első fecsket gyorsan követte egy masik,hatha megjön a nyar is :)
Az első fecske a Ground Zero GZTA 2500 TX.
A masodik a Hertz EP4.


Rövid kiruccanas az olaszautobontoban tatan eredmenyezett egy stabilizatort,egy gazpedalelmozdulas erzekelőt,es egy csomagterhalot.
ar egy 20-as +egy zacsi csoki :)
Hosszas szenvedes es felrecentirozas utan ujra lehet közlekedni a vassal.
Édesapam elvitte haveromhoz aki rendesen kicentirozta a görgöket a vason.
Volt munkaja vele bőven...
Ja és lekerültek vegleg az egyik gyenge pillanatomban vasarolt es felrakott (sokak altal joggal cikizett) disztarcsak... :o))
Megerkeztek a rainbow scarab flip-flop festekek,effekt lakkok,ill. fedölakkok.


Mult heten csere kerültek a kopott felsö lengökar szilentek,valamint a hatso oldalso szilentek.
Cserelve lett a gazolajszürö is.
laci baratom nemileg kezelesbe vette a gazpedalelmozdulas erzekelöt is,meglatjuk mi törtenik.
Utana a szerelöhöz tavozott a tovabbi javitasok miatt.Ma hazaert a gep a szerelötöl.
Uj vezermüszij, görgök,vizpumpa, kihajtotengely szimmering, finom uj olaj a valtoba.
Meg kerdes,hogy mi a palya a gazpedalelmozdulaserzekelö potival (hazauton tünetmentes volt), es a kezifekvisszajelzövel.Elvileg a többi kesz :)
(Jöhet a hifi!!!) :))))