Mivel marad a vas, ugy döntöttem rendbe rakjuk kicsit.
Hifi mar visszakerült.
Ide gyüjtöm folyamataban a tételeket amik mar megvannak a projekthez.
-Cadamuro rács (27000)
-Kormány (ujrabőrözve 14000)
-DRL es nappali menetfény (5000)
-Csomag GT- től
-Frontspoiler (11000)
-Hátsó lámpa (még túl világos :)) 4500)
-Eibach Pro Kit ,GTA SW lengescsillapitokkal (35000)
-Küszöbspoiler (9000)
-cooler (8000) (Ezer köszönet Piritu cartárs!) Update, ha lúd legyen kövér, ha cooler akkor meg nagy... :) (21000)
- Hátsó lököstoldat (4800)
-Kipufogóvég (6000)
-Műszeregység (19000)
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000063/0000063508t.jpg)
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000063/0000063510t.jpg)
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000064/0000064014t.jpg)
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000064/0000064057t.jpg)
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000064/0000064298t.jpg)
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000064/0000064435t.jpg)
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000064/0000064592t.jpg)
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000064/0000064921t.jpg)
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000065/0000065001t.jpg)
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000065/0000065002t.jpg)
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000065/0000065703t.jpg)
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000065/0000065949t.jpg)
A KUL-on megferőzött egy hang ..Alfa159 cartárs 2.4 ének hangja.Akkor elhatároztam hogy mivel az alap megvan egy ilyesmi kell nekem is...Ma hosszas várakozás után megtörtént a dolog.60 as nyitott DTM duplavéggel, sportkatalizátorral.Első indítás utáni mosoly az azóta sem mosható le az arcomról.Hazafelé a szerpentines részeken letekert ablakkal jöttem...Brutál jó lett...Mást nem írhatok.
Ahol készült: Pillmann Kipufogó
Csak ajánlani tudom, gyorsan, precízen , ahogy kell. 10 re érkeztem, pontos kezdés, fél 3 kor távozás.
Innen is ezer köszönet Józsi!
Boldog Velentin napot vazze!
Km:255500
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000065/0000065267t.jpg)
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000065/0000065268t.jpg)
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000065/0000065269t.jpg)
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000065/0000065270t.jpg)
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000065/0000065271t.jpg)
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000065/0000065272t.jpg)
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000065/0000065273t.jpg)
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000065/0000065274t.jpg)
A tervek szerint az első feladat a megfelelő bázis kialakitása.Így a rozsda távozásra lett ítélve.A tipikus 156 betegség a küszöbprobléma nálam egy még átlátható területen jelent meg,ugyhogy nekilett ugorva.Problemak a küszöb belső és padlólemez kapcsolodásánal voltak, valamint a küszöb belülről indult meg hátul.
Kilakatolas, üregvédelem, ill. küszöbfényezés következett.A művelet lebonyoloítása nem zajlott zökkenőmentesen, dehát a végeredmény számít...
Cserére kerültek a berohadt kézifékkötelek is.
Km:255000
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000065/0000065263t.jpg)
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000065/0000065264t.jpg)
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000065/0000065265t.jpg)
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000065/0000065266t.jpg)
Dec. 31, -15 fok, indul a nap.Azaz indulna merthogy a cápa nem.Mar hoszabb ideje ereztem hogy x év szolgalat utan a Bosch akksi nemigazan a regi mar.Irany szomszedek akkutöltö, fel ora etetes es mar ugrott is a 2.4. Irany az elsö Akkus bolt.
Meg a helyszinen egy Banner 74 Ah 680 A os akksi került bele 2 ev garival.
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000064/0000064764t.jpg)
Bachmanng cartárs infoi alapjan ugy gondoltam belevágok én is.Beszereztem egy infocentert,márcsak az volt kérdés mit applikáljak bele.A döntés egy umultifunkciós kijelzöre esett amit ebayen beszereztem.Következöket mutatja: idö,külsö,belsö hömérséklet,akkufeszültség.Némi faragás után bement a megfelelö helyre.Eredendöen szivargyújtós a megoldás,de beépítéskor direktáramot fog kapni egy kapcsolt szálról.
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000064/0000064688t.jpg)
Nos úgy tűnik gyógyíthatatlan vagyok.nem megy hifi nélkül.Miután a Rainbow láda és az Hertz EP -4 cuccok ForexPope autójában dolgoznak tovább.Nem birtam magammal.Kell vmi helyette.a fejegység nem hajtja rendesen a Ground Zero szettet,szenvedek ha hallom hogy elfogy a végfoka..nem megy ez nekem.Ha már valami masik akkor nagyobb, erősebb legyen.A Ground Zero monoblokk birja.
Régóta álmom egy márka.Rockford Fosgate.Most meglett .
Rockford Fosgate P2 D212 Specialis reflex épített ládában (ujra kell kárpitoznom ).Update 18.12.2101 ,kárpitozás kész.
2x2 ohm on lökethető duplatekercses jószág.
A duplaszett hajtását pedig egy Kenwood KAC-5204 2 csatis erősítő fogja végezni.
Eddíg bírtam visszafogott hifivel...Nem sok,de mentségemre legyen mondva én megpróbáltam :D
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000064/0000064226t.jpg)
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000064/0000064227t.jpg)
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000064/0000064228t.jpg)
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000064/0000064233t.jpg)
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000064/0000064544t.jpg)
Az alvázon és a küszöbökön is akad némi javítani való.Hamarosan sor kerül arra is.A már említetteken kívül lesz némi optikai beavatkozás (köszi GT cartárs :)) és ,egy kis kipuff update is.
Alig várom a tavaszt asszem ... Addíg a jelszó had teljen a gardrób :D
Tavaszra újra beépül a hifi.Télire meg a tavaszi munkálatokra való tekintettel kipakoltam a kocsiból a cuccokat.
Tavasszal beépülő komponensek :
Fej marad : JVC KD AVX44
Szett marad : Ground Zero GZTC 2615T 2 csatornás
Erősítő 1 : Kenwood KAC-5204
Erősítő 2 marad : Ground Zero GZTA 2500 TX Monoblokk
Kondenzátor : MNC 1 Farad
Mélyláda : Rockford Fosgate P2 D212 37,5 literes gyári adatok alapján épült reflexben
Kábelezés marad: Audison
Olaj FUCHS GT1 5W-40,olajszürö,pollenszürö csere. Km. 254000 / 241000
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000064/0000064920t.png)