Dec. 31, -15 fok, indul a nap.Azaz indulna merthogy a cápa nem.Mar hoszabb ideje ereztem hogy x év szolgalat utan a Bosch akksi nemigazan a regi mar.Irany szomszedek akkutöltö, fel ora etetes es mar ugrott is a 2.4. Irany az elsö Akkus bolt.
Meg a helyszinen egy Banner 74 Ah 680 A os akksi került bele 2 ev garival.

Bachmanng cartárs infoi alapjan ugy gondoltam belevágok én is.Beszereztem egy infocentert,márcsak az volt kérdés mit applikáljak bele.A döntés egy umultifunkciós kijelzöre esett amit ebayen beszereztem.Következöket mutatja: idö,külsö,belsö hömérséklet,akkufeszültség.Némi faragás után bement a megfelelö helyre.Eredendöen szivargyújtós a megoldás,de beépítéskor direktáramot fog kapni egy kapcsolt szálról.

Nos úgy tűnik gyógyíthatatlan vagyok.nem megy hifi nélkül.Miután a Rainbow láda és az Hertz EP -4 cuccok ForexPope autójában dolgoznak tovább.Nem birtam magammal.Kell vmi helyette.a fejegység nem hajtja rendesen a Ground Zero szettet,szenvedek ha hallom hogy elfogy a végfoka..nem megy ez nekem.Ha már valami masik akkor nagyobb, erősebb legyen.A Ground Zero monoblokk birja.
Régóta álmom egy márka.Rockford Fosgate.Most meglett .
Rockford Fosgate P2 D212 Specialis reflex épített ládában (ujra kell kárpitoznom ).Update 18.12.2101 ,kárpitozás kész.
2x2 ohm on lökethető duplatekercses jószág.
A duplaszett hajtását pedig egy Kenwood KAC-5204 2 csatis erősítő fogja végezni.
Eddíg bírtam visszafogott hifivel...Nem sok,de mentségemre legyen mondva én megpróbáltam :D





Az alvázon és a küszöbökön is akad némi javítani való.Hamarosan sor kerül arra is.A már említetteken kívül lesz némi optikai beavatkozás (köszi GT cartárs :)) és ,egy kis kipuff update is.
Alig várom a tavaszt asszem ... Addíg a jelszó had teljen a gardrób :D
Tavaszra újra beépül a hifi.Télire meg a tavaszi munkálatokra való tekintettel kipakoltam a kocsiból a cuccokat.
Tavasszal beépülő komponensek :
Fej marad : JVC KD AVX44
Szett marad : Ground Zero GZTC 2615T 2 csatornás
Erősítő 1 : Kenwood KAC-5204
Erősítő 2 marad : Ground Zero GZTA 2500 TX Monoblokk
Kondenzátor : MNC 1 Farad
Mélyláda : Rockford Fosgate P2 D212 37,5 literes gyári adatok alapján épült reflexben
Kábelezés marad: Audison
Olaj FUCHS GT1 5W-40,olajszürö,pollenszürö csere. Km. 254000 / 241000

Miután a Macgyver megoldas nemsokaig tartott,igy kellett egy ujabb abalkmoso motor.Knoxx cartars jovoltabol meglett, ill. sikerült szereznem vegre egy hátsó vonoszemtakarót is tőle.
A baráti körömben van egy nagyonjó fotós, es joideje terveztünk vele egy fotozast az autokrol, ezt ejtettük meg most.
Innen is köszi Krisz!








Mint sok helyen nálam is felmerült a kérdés hogy mi légyen az autóval.Fiatalabb nem lesz, a jövő évi műszakira esedékes lenne némi update, de mielőtt nekiugranék tudni akartam milyen a konzisztencia.Már Csörivel tárgyaltam az esedékes cserealany témájában (kinéztem németben egy jóképű cw-t ), de arra jutottam hogy nemnagyon érdemes cserélnem...Ezúton is köszönöm Csörinek a fontos infókat.Ezek után meglátogattam Jata cartárst, csavarhúzóval alá a vasnak és böködés következett, és örültem. 2 apró hely volt a bal és jobb hátsó ajtó alatti területen a küszöbnél ahol a rozsda megkezdte a nem hálás tevékenységét,ezen kívül csak kis felületi rozsda.Ezzel a cápa biztosította magának a következő éveket a családban.Úgysem nagyon akarnánk megválni tőle..hozzánk nőtt... Vannak tervek a jövő évre vele és mivel a bázis jó, lehet rá építeni.

Ismét elérkezett az idő a szokásos puceválásokra.
EGR, LMM, levegőszűrő kipucolva,lekezelve, újra jól veszi a gázt a gép és nem torpan meg.
Km: 252100