Ujra 2 év TÜV, a mérhetetlen opást a xenonnal és az ujra inkontinens balos feltengelyszimmeringel most nem írnám le mert sok lenne a politikailag nem korrekt megnyilvánulás.
A 156 új lakótársat kapott.Egy szörny költözött a garázsba.
Köszi GT barátom az értesítést,nem hagyhattam ki.😁 Kissé átépített hátsó lámpák a Future Tuning-tól / San Severo, Italy .
Folyamatosan leresek gyári QV luhereket a c oszlopra de sehol semmi, uh kerestem olyat ami helyettesitheti.Egy angol cég gyárt méretben azonos hibátlan minőségű szálcsiszolt felületű emblémákat, uh berendeltem a szettet. Sztem jól passzol.
Színben passzoló karbon al bevont kiegyenlítő tartály kupak GT barátomtól 😁
Egy ideje szekálta a gondolataim hogy nem tetszik még az Aliante hangja, némi guglizás után szereztem passzoló ládaméretet. 40 literes zárt volt , bass reflexesíteni kellett.Igy ment bele 70 es cső, 270 es hossz 30 Hz re hangolva.
Már egy ideje zavarta a fülem a láda hangja, ugye nem megfelelő frekire volt hangolva a láda a 4 reflexcsővel (másik nyomó ládája).
Utananéztem a specifikációban, rájöttem hogy maga a láda mérete ok, "csak " a reflexnyilas nem megfelelő.
Előkerült némi famegmunkáló szerszám, ragasztó és gitt.Ja és Dévid.
Hathatós támogatásával szetvagdostam a regit majd összeállítotam az uj reflexnyilasokat.Kis glett, kárpit, és irány vissza.Egy Kicker Agressive rácsi is felkerült a ládára ,kis védelem és az optika jegyében.
A hangja ahogy kell. Dinamikus feszes mély, a zavaro kilépő levegő zaj nélkül.A szalagkabel hibas clarion is kikerült,helyere egy jvc KDAVX 22 fej ment be.
Vid
Cellazárlatos lett a 4 éves Bosch akksi, uj kellett, neten akciósan 680A 74Ah.