Mint eddig mindig,az idei tavasz kezdeten is lebonyolitottam a kötelezö felnapos szervizt .
EGR es pillangoszelep tisztitäs, Legszürötisztitäs, kocsimosas. Mindig räcsodälkozok mennyivel egyenletesebben huz tiszta EGR szeleppel...
KM: 207200
Mar joideje bantotta a szemem a tükörharomszögeken kezdödö korrozio, hosszas agyalas utan ugy döntöttem magam latok neki a dolognak.Eves közben jön meg az etvagy elven bevettem a projektbe a tükörhazakat is.
Tökeletes nem lett - magamsem vagyok az :) -de sztem egy kezdötöl nem rossz.
30. születesnapomra baratnöm es huga alfäs szivet melengetö ajandekokkal leptek meg.Egy üveg borocska,illetve egy pulcsi volt az ajandek.
30. születesnapomra baratnöm es huga slfäs szivet melengetö ajandekokkal leptek meg.EGy üveg borocska,illetve egy pulcsi volt az ajandek.
Ime a kepek a carbonolt cuccokrol beepitett ällapotban.Az optika sztem jo, azt hogy mennyire tartos majd meglätjuk...Egyet tegnap probakeppen a felhuzäs utan ujra foliätlanitottam, maradek nelkül eltävolithato, ugyhogyha ugy adnä a dolog hogy nem tetszik,vagy felholyagosodik egyszerüen letepem es mintha ottsem lett volna...
Ma a komplett delöttöm räment a "maradek" bevonando alkatreszre.
Reggel 8 kor mär az alkatreszeket bontogattam ki a kocsibol. Ezek utan következett a tökölös resz...Kapcsolok kiszedese, tisztogatas, foliadarabolas, räillesztes, hajszarito, simogatas,hajszarito, kivant reszek eltävolitäsa etc, etc,etc...es egyszercsak negyed 2 lett. Ekkor keszültek el az elemek. Nemlettek mindenhol tökesletesen a sok kerek sarok miatt,de a hiba alig läthato,minimalis ränc formäjäban.Az eredmennyel nagyjabol elegedett vagyok. :)
A munka utan mintha bomba csapott volna a szobäba..Negyed ora takaritäs követte a tevekenyseget... :D
Most egy napig ällni hagyom öket szobahömersekleten, majd holnap melo utan beepitesre kerülnek.