Mutasd

>> Esemény2020-05-24

Megszületett a döntés: visszük az autót OT vizsgára, mivel egyébként is lejárt volna nemsokára a műszaki. A környéken Zalaegerszegen, Veszprémben, és Győrben vizsgáztatnak veteránra a Magyar Autóklubnál. Az ismerősök szerint nagyon szigorú a veterán vizsga, ezért előzetesre átvizsgálásra elvittük Egerszegre. Itt megdícsérték az autót, átvizsgálták, rozsdát, és olajfoltot kerestek, motorszámot, alvázszámot ellenőriztek, típusjeleket néztek az alkatrészekben. Észrevételként az mondták, hogy a kipufogó egy részét fessük újra, és mossuk ki a felnikből a fékport :) Időpontot a minősítésre már csak két hónap múlva kaptunk, a vizsgaidőpontok beteltek. Beírtak azért, ha felszabadul egy hely, értesítenek. A vizsga előtt egy nappal hívtak, hogy valaki visszamondta, mehetünk. A vizsgán már jelen volt a Mavamsz képviselete. Körbefényképezték az autót, újra átvizsgálták, meg voltak elégedve, elvégezték a dokumentációt, átadták a regisztrációs kártyát. A minősítésről kaptunk egy nyomtatvány, aminek eredeti, hologramos példányát Pestről postán küldték, kb. két hétre rá. Kértünk kpm vizsgára időpontot, mert 60 napon belül el kell vinni, csak így érvényes a regisztráció. Ez is megtörtént, a vizsgáztató is megcsodálta. Már csak a rendszámra kellet várnunk, ami végre meg is érkezett.

 
>> Tuning és extra2018-08-24

A képek talán magukért beszélnek, csak azt a sok munkát, ami bennük van nem tudják elmondani :)

 
>> Egyéb2018-07-01

Készül

 
>> Egyéb2017-10-04

Szerettünk volna még egy 75-öst napi használatra. Találtunk egy 11 éve letett, garázsban álló, rozsdamentest. Így újra elkezdődött, hogy meg csinálunk ezt-azt. Az a "baj", hogy most sem tudunk fél munkát végezni, megint darabjaira szedve újítjuk fel. Jelen állás szerint mivel 1988-as, jövőre Oldtimer lesz belőle, ha a Jó Isten is úgy akarja. Szóval betegek vagyunk :) Ebből megint nem lesz driftelős autó. :(