Ki lettek cserélve a kerékagyak 5 csavarosra.
Erre azért is volt számomra szükség, mert nem találtam rá olyan felnit, ami ET számra megfelelő lett volna.
Előre - hátra nagyobb féktárcsák és fékmunkahengerek kerültek fel, rozsdamentes acélbevonatos sport fékcsövekkel.
Elkészült az alumínium helyett rozsdamentes anyagból az egyedi felirat.
A rajta lévő matricát GT cartárs készítette, ismét remek munkát végzett, köszönet érte!
Sokat "dob" az autón, ezzel még egyedibbek vagyunk :)
Nem tetszett a gyári kalaptartó, körülményes volt a használata, így készítettünk egy rolós fajtát.
Vásároltunk 145-re való, új motorvédő burkolatot, de kiderült, hogy az a FL előttire való. FL-re nem találtunk, így átalakítottunk egyet 156-ból.
Tettem az autóba gyári Alfa 4C rádiót, jól szól.
A történet régen kezdődött. Piritu cartárs beszerelte a Spiderébe a tempomatot, a sikerén felbuzdulva, mi is megcsináltuk a 156-on.
A 156 "nyugdíjba vonult", így napi használatra hiányzott ez az extra.
Ezért elkezdtünk kutakodni, be lehet-e építeni 145-be. Nehezen találtunk egy Fiat-ost, aki már beépítette ilyen motorvezérlőbe.
Megkaptuk a bekötést, megcsináltuk a vezetékelést, amiben [k i z z o] is segített.
A MES látta is, hogy be van-e kapcsolva, azonban nem működött.
A Fiat-os azt ajánlotta, lehet, hogy szoftver frissítés kell. Felhívtam Manky-t, aki mondta, már csinált ilyet, valószínű aktiválni kell az ecuban. Felkerestük, pár perc alatt megoldotta, már működik :)
Ezután már "csak" 7 óra kemény munkával elkészült a kar tartókonzolja, bekerült a helyére.
Ezzel sikerült még egyedibbé tenni az autót.
Elkészült pár apróság.
Egyedileg legyártatott alu pedálok, taposó, piros biztonságiövek, fekete tetőkárpit, belső küszöb embléma festés, kézifék, sebváltó, ajtóbehúzó, szellőző keret bőrözés, ajtókeret kárpitozás.
Vásároltam 1.9 JTD-t mindennapi közlekedésre. Rozsdás küszöbbel, horpadt motorháztetővel és sárvédővel. Sok munkával, a vételár négyszeresét ráköltve meg lett mentve.
Készítettünk rajt egy-két módosítást. Motorháztető kitámasztó teleszkópokat kapott, fényszórómosót, belső bitumenes rezgéscsillapítást, belső műanyag elemek kárpittal való bevonása fekete szövettel, beleértve a tetőkárpitot is, elektromosan nyitható csomagtérajtózár, alu pedálsor,...
Tervben van még tempomat beépítése.
Meglepődtem rajta, hogy kategóriájához képest tágas, jól kezelhető, nem hangos, jól autózható.
Sajnos gyárilag ebben a szériában még nem volt tempomat.
Már régóta szerettem volna, többen beépítették előttem, így én is neki álltam.
Kábelt kellett behúzni az elektronikától a kapcsolóig.
Szereztem gyári kábelt, csatlakozót. A beépítés nem volt egyszerű, de sikerült.
A középkonzolba egyedileg bekerült a tempomat piktogram.
Minimális mennyiségű víz fogyott a tartályból. Csöpögés nem látszott sehol. Úgyis eredeti volt még a hűtő, ezért kicseréltük. Nem volt kár érte, mert látszottak már a szivárgás nyomai. Mivel a lökhárítót le kellett szerelni, így a gyári, új lámpák is bekerültek.
A hűtőventilátor szétszedve, takarítva, zsírozva.
Következő projekt a hátsó futómű rendberakás, tanktartók cseréje.