Tagok >> Fangio >> 156 156 SW Selespeed >> Blog
- Típus:156 156 SW Selespeed
Mindent erről a típusról
Tagok, akik birtokolják a típust - Évjárat:2002
- Színe:világos metálzöld
Sajnos gyárilag ebben a szériában még nem volt tempomat.
Már régóta szerettem volna, többen beépítették előttem, így én is neki álltam.
Kábelt kellett behúzni az elektronikától a kapcsolóig.
Szereztem gyári kábelt, csatlakozót. A beépítés nem volt egyszerű, de sikerült.
A középkonzolba egyedileg bekerült a tempomat piktogram.
Minimális mennyiségű víz fogyott a tartályból. Csöpögés nem látszott sehol. Úgyis eredeti volt még a hűtő, ezért kicseréltük. Nem volt kár érte, mert látszottak már a szivárgás nyomai. Mivel a lökhárítót le kellett szerelni, így a gyári, új lámpák is bekerültek.
A hűtőventilátor szétszedve, takarítva, zsírozva.
Következő projekt a hátsó futómű rendberakás, tanktartók cseréje.
Ausztriában két évente tartanak olasz autó találkozót, Graz alatt, festői környezetben, a dombok között. Idén több, mint 400 autó volt a találkozón. Ennyi szép autót ritkán látni együtt. Többségében régebbi, és ritka típusok, de újabb típusok is szép számban voltak. Mindegyik autó nagyon jó, gondozott állapotban volt. Úgy gondolom ide csak azok jöttek, akik igazán szeretik az autójukat. Jó hangulatú találkozó, végig olasz muzsika volt az aláfestés. Az idén már nem csak egyedül voltunk magyarok.
Nagyon jól éreztük magunkat. Egyébként a találkozó becsület kasszás.
Ausztriában két évente tartanak olasz autó találkozót, Graz alatt, festői környezetben, a dombok között. Idén több, mint 400 autó volt a találkozón. Ennyi szép autót ritkán látni együtt. Többségében régebbi, és ritka típusok, de újabb típusok is szép számban voltak. Mindegyik autó nagyon jó, gondozott állapotban volt. Úgy gondolom ide csak azok jöttek, akik igazán szeretik az autójukat. Jó hangulatú találkozó, végig olasz muzsika volt az aláfestés. Nagyon jól éreztük magunkat.
Végre megnyílit az Alfa Romeo múzeum, régóta tervben volt már, hogy megnézzük, így a nyaralással összekötve elmentünk.
A múzeum tetszett, érdemes elmenni megnézni. Az viszont nem tetszett, hogy sok típus kimaradt a kiállításból (pl.: GTV, 90, 33, 6, Sprint). Ezeket sajnos gyari állapotban "lassan" már csak a múzeumban lehetne látni.
Ma kicseréltem az első eblémát. Szerintem a legegyszerűbb módja ez, nem kell leszerelni semmit. Ezzel a módszerrel nem fog sérülni a pajzs. Az emléma belső élénél aláfeszíteni a festett lemeznek, ez így lefeszegethető, utána magát az alumínium emblémát a közepe táján kb. 10-12es fúróval átfúrni 2-3 helyen. A lyukakon keresztül egy csavarhúzoval aránylag könnyen letudjuk feszíteni az eblémát.