Blog
Mivel az autót napi használatra szántuk, szükségesnek tartottunk néhány dolgon módosítani. Egyébként mindenben megpróbáltunk ragaszkodni a gyári állapothoz. A belső biztosítéktáblához bemenő vezetékek nem voltak biztosítva, ezért az akkummulátor után beépítettünk biztosítékokat (végre felkerült a g Tovább »
Végre meggyógyult a kárpitos :) , két hónapot vártunk rá, de megérte. Elkészültek az ülések, a tetőkárpit, a kalaptartó, és a váltószoknya. Az üléseket bebőrözte, a tetőkárpit kapot rendes tetőkárpit anyagot, mi már egyszer ezt megcsinátuk, de nem jó anyagot választottunk, és nem lett igazi, de most Tovább »
Végre megkészült a légkondi is. Sajnos amiből kiszereltem annak a vezetékelése össze volt kókányolva, jó magyar szokás szerint. Köszönöm Tocsának, hogy segítségemre sietett és küldött egy bekötési rajzot magyarázatokkal kibővítve, így ezt is az eredeti állapotra sikerült visszaállítani. Alfacityre n Tovább »
Ma végre elkészültek a felnik. Elmondhatjuk, hogy szinte az egész autóval nem szívtunk annyit, mint ezekkel felnikkel :) Nagynehezen ki lettek polírozva, majd festőt kerestünk, nem akarta elvállalni senki a polírozott peremek lakkozását. A negyedik fényezővel úgy állapodtam meg, hogy egy másik polír Tovább »
Már 3 hete, hogy elhoztuk az autót a fényezőtől, azóta gyakorlatilag folyamatosan dolgozunk rajta. Kezdtük a külső elemekkel, felkerültek a díszcsikok, a küszöbök, következett a kábelezés, a csomagtartó, az ajtók összerakása, az utastér szőnyegezése, a fűtőtest, és a műszerfal berakása, a km óra 0 k Tovább »
Autó adatlap
- Típus:75 Limited Edition
Mindent erről a típusról
Tagok, akik birtokolják a típust - Évjárat:1990
- Színe:Grigio Medio Metál
- Jellemzők:
Felújított, gyári állapot. Az ország (egyik) legszebb 75-öse :)
- Extrák:
Klíma, bőrkormány, bőrbelső, elektromos fényszórómagasság állító, fényszórómosó, elektromosan állítható tükrök, elektromos első és hátsó ablakok, távirányítású elektromos csomagtérnyitás, távirányítású központizárvezérlés, elektromos (gyári) antenna