Mutasd

>> Esemény2013-06-07

Ilyen volt és ilyen lett, mind ez könnyen és gyorsan! Na ez az ami nem igaz, mert ez csak a reklámokban van így, ez megint nagyon sok munkánkba került, míg ilyen állapotba hoztuk a sebességváltót. Ellenőriztük a Sperr difit. Rendbe hoztuk a Dedion hidat is, megjárattuk a csapágy rögzítő gyűrűket, ez sem volt egy egyszerű feladat, de ha egyszer kerékcsapágyat kell cserélni, akkor nem kell attól tartani, hogy össze van rohadva minden. Felkerült a hátsó stabilizátor rúd, amiben gumiperselyeket cseréltünk, ez is elég "szar" meló. Most már "csak" a felszerelés van hátra. Ha esetleg valaki sokallná az alábbi óraszámot, mert nem csinált még ilyet, leírom ide körvonalakban ennek a folyamatát. Az alkatrész leszerelése, mosása, estlegeses részegységekre való szétszerelése, esetleges homokszórása, csiszolása, majd rozsdamarózása, alapozása, festése, esetleges javítása, majd összeszerelése.

Munkaidő: 64 óra