Blog
Kecskemét-Dunaföldvár-Balatonfüred-Dunaföldvár-Fülöpszállás-Izsák-Kecskemét 208445km Tovább »
Nos, a diag megerősítette a gyanút, P0335. Valószínűleg részlegesen lemágneseződött, megvolt a hőciklusszám neki. A helyi autósboltban átvettem a főtengelyjeladó cseredarabot. A beépítés egyszerű, le sem kellett vennem a motorvédő burkolatot. A ki és befűzés macerás, eltartott egy ideig. Fo Tovább »
Leányfalun volt hivatalos dolgom, kicsit kiegészítettem egy nógrádi körrel előtte. Nőtincs-Nézsa-Galgaguta-Cserháthaláp-Herencsény-Alsótold-21-es-Herencsény-21-es. Leányfalun egy óra állás után nem indult a V6. Rémület, esteledik, hogyan tovább. Szakértőm szerint a főtengelyjeladó csinálhat il Tovább »
Idegesítővé vált, hogy a kuplung pedál gyakran beesve marad. Ez olyan 10-15 milli volt. Javítgattam már a pedált a kuplung főhengerrel összekötő gumi szilentet, de mostanra már teljesen tönkre ment. Szerencsére a régi Fiat500 cuccok között találtam egy gumi alkatrészt, ami jó kiindulási alapnak bizo Tovább »
Autó adatlap
- Típus:156 2.5 V6
Mindent erről a típusról
Tagok, akik birtokolják a típust - Évjárat:2002
- Színe:Kozmosz kék AR428
- Jellemzők:
Vadállat 4000 fölött - Extrák:
Kitűnő állapot, erste lack
FL belső
Egy kis megörökölt tuning itt-ott:
Apex alacsony rugók (-25 mm)
Gyári sport-pack lengéscsillapítók
Mille Miglia 17"x8" ET35 felnik, 225/45 (156GTA goemetria, tömeg)
Gyári küszöb spoiler
Talán Novitec csomagfedél spoiler (már leszedtem)
CSC kipufogó
- Egyéb:
Szépen megmaradt és érdemesnek tartom a megőrzését