
Blog
Eljött a nap, hogy újra a gömöri utakon tudjak autózni. Egy hónapja nézegetem a naptárt és az időjárás előrejelzést, ez volt az első lehetőség. Szerencsére Laci is el tudott jönni, szinte már hagyomány, hogy az első túrára a 156-okkal megyünk. Az útvonalat elneveztem Gömör legjobbjainak, igaz pic Tovább »
Azt tapasztaltam, hogy a pedál az útja legvégén néha megtapadt. Gyorsan kezelésbe vettem. Rém kényelmetlen helyen van. Faragtam bele egy újabb szilentet. A hiba fő forrása a szilikonzsír lehetett, megpuhította, szétmállott, így azt most kihagytam. Jól előfeszítetten beszereltem a szembe. Ez a fejles Tovább »
Néhány könnyen elérhető helyen befújtam. Hátsó és első nyúlványok, hátsó ívek belülről, kívülről, hátsó rádiuszkar bekötés feletti üreg. Tovább »
Igen, elkészült, megvan, remekül sikerült, szépen szalad a kis V6. Történt, hogy január közepén a szép idő megengedte, hogy forduljak egyet a kecskeméti határban. Azt vettem észre, hogy mikor nyestem a hatodikat, bizony felpörgött a motor. Na, eddig ment a kuplung. Elrontotta a napomat. Bontás=ro Tovább »
Autó adatlap
- Típus:156 2.5 V6
Mindent erről a típusról
Tagok, akik birtokolják a típust - Évjárat:2002
- Színe:Kozmosz kék AR428
- Jellemzők:
Vadállat 4000 fölött - Extrák:
Kitűnő állapot, erste lack
FL belső
Egy kis megörökölt tuning itt-ott:
Apex alacsony rugók (-25 mm)
Gyári sport-pack lengéscsillapítók
Mille Miglia 17"x8" ET35 felnik, 225/45 (156GTA goemetria, tömeg)
Gyári küszöb spoiler
Talán Novitec csomagfedél spoiler (már leszedtem)
CSC kipufogó
- Egyéb:
Szépen megmaradt és érdemesnek tartom a megőrzését