Tagok >> liusz >> 1750 GT Veloce Mk1 >> Blog
- Típus:1750 GT Veloce Mk1
Mindent erről a típusról
Tagok, akik birtokolják a típust - Évjárat:1968
- Színe:fenyőzöld AR216
A vasárnapi szép idő és a száraz út hatására úgy éreztem ki kell ásni a garázsból az autót. Majd keréknyomás ellenőrzés, a három hónapnyi por lemosása és a szárítás Izsák felé. Ágasegyházán megfordultam, visszafelé már az olaj is meleg volt, repült. A gyári hangolású motor mint ebben, nem kimondottan pörgős, 3000-nél van a nyomatékcsúcs és 5500-nál a teljesítménycsúcs, a piros 6000-nél kezdődik, párszor elküldem oda, nem tudtam finomkodni vele. Szenzációs ahogy szúrtam a négyet, milllyen hangja van. Nem komoly dolog már az alig 120 lóerő, de ebben a járgányban valahogy van hatása. Itt sokkal több köze van az embernek az úttal meg a géppel, minden felerősödik. A másik kedvencem az ötből egy fickós gázfröccsel vissza négybe ahogy ráközelítek az előttem haladgatóra, az is páratlan. Örület.
Beiktattam még pár sodrós kanyart a helyi parkolóból kifelé.
Egy félreeső helyen megálltam karburátort hangolni és kipróbáltam egy új ötletet. A túl erős hengereken -ez esetben az egyes és négyes- szándékosan rontok a sima járás érdekében. Bejött, ezt kell itt csinálni. Ez ugyanis még a régi Weber DCOE, itt még nincs hengerenkénti alapjárati levegő by-pass. Még ezen el kell tűnődjek, de valószínűleg a hígítás felé érdemes menni, nem a dúsítás felé. Tavasszal a melegebb levegőhöz majd rendesen beállítom, de így is elég jó lett. Lehet előbb-utóbb ehhez is konyítok majd egy kicsit, fülre, mint az öregek. A négypólusú Bosch szépen dolgozik, egyelőre maradhat.
Kb.45km
0
475
Fórum
Friss topicok
- Spider
- Alfa reklám
- Filmek
- 4C
- AlfaCity 2025 - július ...
- Együnk-igyunk, amíg teh...
- Coffee - Minden ami kávé
- Giulia
- Szerelőműhely
- 155
Tagok
Új tagjaink
- rajkailaszlo
- Tamas.F.Lamas
- Filip05
- Milán147
- copernico
- PolgárViki
- Bimbi10
- grimedth
- Frankie145QV
- szana8