Tagok >> Bluestrain >> Blog
Engem is utolért. Egy előzés közben csipogás és keressem fel a dílert felirat közepette. Utána turbó nélküli lett a gép.
Körülnéztem itt a blogban hogy másoknál mi volt. MAP-szenzor pucolás és a geometria szabályozó mágnesszelep eltömődött szivacsszűrőjének cseréjére voltam hajlandó ebben a hidegben. Azóta megkergettem párszor, úgy tűnik rendbejött. De a szívósort a nyáron ki kéne pucolnom, brutál ahogy kinéz...


Felraktam a téliket. Hátha most se lesz tél...
Kb.25000 van az új nyári elsőkben. Már jelentős a kopás.
De legalább szimmetrikusan..
Ma véletlenül nem dolgoztam, és mivel Húsvét hétfő van, megcsináltam egy olajcserét egy Mitsun, meg lecseréltem a kerekeimet. Bár nem tudom hogy mi az összefüggés...
Vizsga megtörtént. Semmibe se tudtak belekötni.
De nem volt eseménytelen.
Mostanában negatív hullámban vagyok, semmi se jön össze, és a megoldandó problémák csak sokasodnak.
Féltem is hogy valami gond lesz.
Ahogy beálltam a vizsgasorra, elment az áram az egész telepen. Mondtam nekik hogy ez biztos miattam van, de azt mondták hogy nem, mert reggel óta vizük sincs.
Remek.
Fél óra múlva elindult a rendszer, és mentem a dolgomra.
Már tavaly télen is éreztem hogy az akku a végét járja. Ma már csak nyögdécselt... Ne vegyetek no-name akkut, az enyém is csak 15 évet bírt! Felháborító!

160000-es olajcserét megcsináltam.
Végre találtam egy olajat korrekt áron, amelyik a Selénián meg Petronason kívül megszerezte az N2-es fiat minősítést. Mert ezt írják elő az euro3-as multijethez.


Mostanában hét napból hetet dolgozunk, mikor máskor kezdene el folyni a vízpumpa. Tragikus 4 nap volt mire megjött a motyó Erhardtól, az egyetlen pihenőnapom délutánját erre fecséreltem, de nagyon kell a vas.
8 éve cseréltem vezérlést, kb. 50000 km került bele. Hát ennyit bírt a vízpumpa.
Másfél éve munkásautó-státuszba helyeztem, bírnia kell a gyűrődést.


