Tagok >> Bluestrain >> 156 SW 1.9 mJTD 16V >> Blog
- Típus:156 SW 1.9 mJTD 16V
Mindent erről a típusról
Tagok, akik birtokolják a típust - Évjárat:2005
- Színe:grigio sterling /ezüstmetal/
Felraktam a téliket. Hátha most se lesz tél...
Kb.25000 van az új nyári elsőkben. Már jelentős a kopás.
De legalább szimmetrikusan..
Ma véletlenül nem dolgoztam, és mivel Húsvét hétfő van, megcsináltam egy olajcserét egy Mitsun, meg lecseréltem a kerekeimet. Bár nem tudom hogy mi az összefüggés...
Vizsga megtörtént. Semmibe se tudtak belekötni.
De nem volt eseménytelen.
Mostanában negatív hullámban vagyok, semmi se jön össze, és a megoldandó problémák csak sokasodnak.
Féltem is hogy valami gond lesz.
Ahogy beálltam a vizsgasorra, elment az áram az egész telepen. Mondtam nekik hogy ez biztos miattam van, de azt mondták hogy nem, mert reggel óta vizük sincs.
Remek.
Fél óra múlva elindult a rendszer, és mentem a dolgomra.
Már tavaly télen is éreztem hogy az akku a végét járja. Ma már csak nyögdécselt... Ne vegyetek no-name akkut, az enyém is csak 15 évet bírt! Felháborító!
160000-es olajcserét megcsináltam.
Végre találtam egy olajat korrekt áron, amelyik a Selénián meg Petronason kívül megszerezte az N2-es fiat minősítést. Mert ezt írják elő az euro3-as multijethez.
Mostanában hét napból hetet dolgozunk, mikor máskor kezdene el folyni a vízpumpa. Tragikus 4 nap volt mire megjött a motyó Erhardtól, az egyetlen pihenőnapom délutánját erre fecséreltem, de nagyon kell a vas.
8 éve cseréltem vezérlést, kb. 50000 km került bele. Hát ennyit bírt a vízpumpa.
Másfél éve munkásautó-státuszba helyeztem, bírnia kell a gyűrődést.
A kánikula és a dugó, vagy hegymenet rossz kombináció volt az utóbbi években, a vízhőfok úgy ment fel mint az euroárfolyam. Nem halogattam tovább, rendeltem Erhardtól egy hűtőt. Egy délután és egy délelőtt ráment a cserére. Elég szopás a művelet. Érdemes levenni a lökhárítót, mert a légterelőt és a klímahűtőt onnan lehet lecsavarozni. 4 csavar beleszakadt, hogy legyen még egy kis plusz foglalkozás. A ventillátorokat belülről szintén le kell szerelni a hűtőről/4csavar/. Alul lejön a kereszttartó, és a hűtőt is ki lehet varázsolni lefelé. Azért a klímahűtőt is kipucoltam a lehetőségekhez képest, volt rajta néhány elgázolt rovar, meg tollak. Átfújtam kompresszorral is.A légtelenítést is meg kell csinálni, a hűtő bal tetején is van egy csavar, és a blokkon van egy alu vízcső, légtelenítővel.