Blog
Nagyon elkezdett füstölni és nem is ment úgy az autó, ahogy kellett volna. Egy furcsa fütyülést is hallottam, ami a nem megszokott turbóhang volt. Elvittem Tomihoz és egyből kiderült, hogy a csövem el van a felső csonknál repedve elég rendesen. Colostól rendeltünk gyári csövet, mert után gyártott se Tovább »
RÁDIÓKÓD: 1424 Tomihoz elvittem a vasat, mert csúszni kezdett a kuplung 5-6-ban. Valeo gyári kuplung szett került bele. 42 e Ft Váltóolaj 6e Ft. Kopogott a bal eleje, ott is cserélve lett a lengőkar, alsó, felső: 43 e Ft Motortartó bakok is cserélve lettek, mert nagyon rossz állapotban vo Tovább »
Az első lengőkar csere után elvittem futómű állításra, ahol észrevettem (ÉN), hogy a hátsó torziós rúd hajlott. Elvittem Pistihez és egy 20 tonnás préssel vissza egyengette az acél darabot. Így már be lehetett állítani a futóművet. Kiderült, hogy kerékdölést nem lehet az autón állítani, de szerencsé Tovább »
A jobb eleje nagyon nyeklett, időszerű volt a lengőkar cseréje. FRAP szett került bele Pisti műhelyében. Alkatrész 35000Ft Munka: 13000 Ft Km: 184100 Km Tovább »
Végre jutott rá idő, hogy lecseréltessem a szűrőket. Új pollen, levegő, olaj, és üzemanyagszűrő került a régiek helyére. MANN Filter a pollent kivéve mindegyik. Sajna a pollenből rosszat kaptam, így kellett egy újat venni, olyat ami 2 darabból áll. A képen lévő a rossz. Csabától vettem Selénia WR 5W Tovább »
Autó adatlap
- Típus:156 1.9 JTD 16V
Mindent erről a típusról
Tagok, akik birtokolják a típust - Évjárat:2003
- Színe:grafit szürke