Tagok >> zümi166 >> Giulia 2.0 (280 LE) Veloce >> Blog
- Típus:Giulia 2.0 (280 LE) Veloce
Mindent erről a típusról
Tagok, akik birtokolják a típust - Évjárat:2020
- Színe:fekete
Megint eltelt majdnem egy év, ideje volt megejteni a nagy Juliska szervizét. Kapta a szokásos Selenia 0W30 Digitek Pure Energy olajat, meg hozzá a levegő, pollen és olajszűrőt. A klíma is tisztítva lett.
Mivel pár hét múlva lesz 4 éves, tettünk egy sikeres műszaki vizsgát is. (30000 km.)
Újabb év telt el, ideje volt felkeresni a Formontos szervizes csapatot, hogy megejtsük a szokásos cseréket, Selenia 0W30 Digitek Pure Energy olaj, levegő, pollen és olajszűrő.
Kapott egy kis Paraflu fagyálló utánpótlást, meg a fékolaj cseréje is most vált esedékessé (Tutela Extreme HT). A végére maradt a klíma fertőtlenítés. (22500 km.)
Km. még nem szaladt annyi bele, de eltelt egy év, ideje volt megejteni a kötelező szervizt. Megint csak a szokásos Selenia 0W30 Digitek Pure Energy olaj került bele, s persze az olaj, levegő, s pollenszűrő is újra lett cserélve. A klíma is fertőtlenítve lett. (14800 km.)
Tegnapelőtt volt pont egy éve, hogy hazahoztam a nagy Juliskát, ennek apropóján intéztem Neki egy kötelező szervizt. Bár még frissnek mondható a benne lévő olaj és szűrő, de ez az előírás, így kapott új Selénia 0w30 Digitek Pure Energy olajat, olaj, pollen és levegőszűrőt. A klíma is ki lett fertőtlenítve. Az átvizsgálás során semmi problémát nem találtak. (7310 km.)
Megejtettük a Juliska első - nem kötelező - szervizét. A gyári olaj és olajszűrő lett lecserélve, Selénia 0W30 Digitek Pure Energy olajat és az olajszűrőt kapta. A rakoncátlankodó motorháztetőt is megcsinálták. Az átvizsgálás során semmi gondot nem találtak. (4300 km.)
Megjöttek a téli pacskerek, Dezent felók, Yokohama Bluearth gumik. 225/45 R18 méretben. Ma fel is tetettem őket. ( 2700 km.)
Már jó ideje érlelődött bennem a gondolat, hogy 17 évnyi 166-ozás után ideje lenne váltani. Aztán ahogy a lehetőségek engedték, 2020 február 22.-én a kecskeméti Formont szalonban megejtettem a rendelést, szerződéskötést. Minden jól is ment volna, ha nem szól közbe a vírus helyzet, nagyjából mire sorra került volna Juliskám legyártása, bezárt a bazár, sokáig csak a bizonytalanság volt az úr. Aztán jött egy váratlan telefon hívás, július 6.-án legördült a gyártósorról, s várta hogy feljusson egy kamionra.
Nem kapkodta el az érkezést, 27.-én jött meg Kecskemétre, másnap már mentünk is kiscsajommal megnézni. Mit ne mondjak, homályos lett a tekintetem, annyira csodálatos látványt nyújtott. Minden rendben volt, sérülésmentesen és hiánytalanul vettem át, de persze még ott kellett hagyni.
Szerencsére gyorsan ment a papírmunka, meg a forgalomba helyezés, ennek köszönhetően már augusztus 5.-én hozhattam is haza.