Alsó felső lengőkar csere, stab pálca (kutyacsont). Sajnos a stabilizátor rúd szillent, most nem lett kicserélni, de november fele ezt is megejtem ;)
Belső világítás átalakítás: Mivel a személygépkocsikban olyan belső világítást csinálnak hogy még Kr.u 18. században a lovaskocsikon gyertya/bura technológia nagyobb fényt adott mint ami ezekben a gépsárkányokban van (főleg az alfákban), így hát ki kellett valamit találnom.
Na de persze bemegy a lovaskocsis paraszt a homasitába és vesz egy ledtáblát azt kész.
Ha-Ha-Ha. Ebben ez nem olyan egyszerű, mivel a címben is szerepelt, a KÖCSÖG.... van a 147-ben. Persze más márkájú szekerekben ezt még nem szerelték (2 éves francia autókban biztosan nem).
Szóval két (három) okból szerelünk ledet a szekérbe:
1. világosabb legyen (jobb fényhatás)
2. kevesebb fogyasztás
(3. design)
Na jó, a 2. az már ki is esett:
Jelenség (probléma): próba áram --> nincs meg a megfelelő terhelés (szakadás) --> gyorsan vegyük el az áramot (can-bus) --> nincs áramom !!!
Szóval jön a megoldás: a [w] különbséget el kell diszipálni (elfűteni).
Kivitelezhető az 1,(3) pont.
Szempontok: egy mozdulattal vissza lehessen alakítani, hatás fok (persze ez volta cél :) ) ne legyen gányolás --> elegancia.