Mutasd

>> Szerviz2012-04-04

Szóval az autóval mehettem is vissza Karcsihoz. Közben már lezsíroztam a motor javítást is. Így felgyorsultak az események. Az autó a Karcsinál egy donor motor Bandinál...
Amíg ezen események tartottak előkerült a tulaj is. (akinek a nevén volt még az autó) Érdeklődött, hogy nem e tudok valami verdát, mert az OFF nem jött neki össze. Én meg beajánlottam a sajátját... Így kijavítva a hibáit, kasztni, motor, kuplung... Még december végén vissza is kapta. (Sajnos az anyagiakkal megszívatott..., de ez más story) A nálam eltöltött 4-5 hónap alatt rájöttem, hogy kellemes konstrukció ez a 2,0 16V motor... elpusztíthatatlan 8V ide-vagy oda (nekem sikerült többször is),de jobb vezetni ezeket. Úgy döntöttem, hogy kell majd egy ilyen. Lett is :) De jött előbb még egy V6 is...:)

 
>> Esemény2011-09-16

Reggel vittem. Másnap délután már hoztam el a verdát. De, messzire nem jutottam ámm. Karcsitól pár utcára nekem is jöttek... Egy friss jogsis csajszi ment GPS után... Csak a GPS nem mondta, hogy a következő sarkon macisajt is van. Ő meg egyenesen a kanyarodó főútvonalról...
Így le is amortizálta a bal elejét... Áhhh.
Az alkatrész beszerzés nem probléma:)
Csak. Ügye nem lett még kifizetve az autó. Az első adás-vételivel lett gfb kötve. Utána kölcsönadási. Majd a teljes vétel ár kifizetése után lett volna átíratás. Így egy kicsit macera volt a biztosítóval ügyet intézni. De megoldottuk:)

 
>> Autóápolás2011-09-16

Szóval elkezdtem gatyába rázni.
Össze szedtem a megfelelő alkatrészeket s félreraktam. Közben használgattam is. Meglepett, hogy milyen kellemes egy ilyen 2,0 16V-s 155. A motor olajfogyasztásától eltekintve extra problémákat nem is produkált. El vittem Karcsihoz egy állag megóvó javításra is. mivel épp egy ugyan ilyen szinű 145 öst festett. Így a festék hibák és az egyéb látványos esztétikai hibák javítását bíztam rá. Tavaszra terveztem a nagy munkát.

 
>> Esemény2010-12-08

Valamikor augusztusban felhívott a tulaj. (Peti Ő is). Megvenném e a 2,0 16V -t.? Vett egy másik autót és nagyon óccón adná. S csak a felét kell kifizetnem. Másik felét 2 hónap múlva. Erre nem lehetett nemet mondani. Látatlanban rábólintottam, s még aznap hozta is.

 
>> Esemény2010-09-01

Szóval elhozták, kicsit pihizett is. Meg is hirdettem az eddigre szinte tökéletes "bicolort".
Eljött az ideje a próbának és a hibák felderítésének.
(A "bicolorba" beleöltem egy vagyont. De, hiányoltam még + lóerőket a tetőablakot is. Nem mellékesen fiatalítani is szerettem volna)
Irány Érd.
hmmm. 200000.-, az tényleg 200 000ft. -4 év, +15Le, széles kasztni gyárilag, tetőablak. De ez az autó nem is ért volna sokkal többet.
A motor elég erősnek érződik, de füstölt. (fostam is a "kikönyöklős 16V TS-től)
Váltó baknál éktelenül kopácsolt menet közben, féltengelyeknek is volt hangjuk, egyenesen sem akart menni...
A látható rozsdákról, esztétikai hibákról nem is beszélve.
De nem bántam meg.
Úgy terveztem, hogy 5-600000 ért sikerül eladni valami fanatikusnak a bicolort.
Abból+ némi + pénzből szépen rendbe rakom ezt.
Így belefogtam. Takarítás, egyéb apróbb hibák feltárása, javítása, pótlása.

 
>> Egyéb2010-09-01

Szokásos piros, sport csomagos.
Az autó elsőre tetszett. Mert tető ablakos, sport csomagos volt. Egyből láttam rajta, hogy lesz rajta munka bőven.:
-hátsó sárvédők "pörsentek"
-fényezése ütött kopott
-belseje lelakva
-kerekek nem is rá valóak
-motor járt, de pipálgatott...
Természetesen az ára elég jól tükrözte is az állapotát.
Így felkészültem a legrosszabbra is. Az alkatrész beszerzése nem probléma, szerelő sem:) Így belevágtam.