Tagok >> Marklar155 >> 155 2,0 16V TS Sport >> Blog
- Típus:155 2,0 16V TS Sport
Mindent erről a típusról
Tagok, akik birtokolják a típust - Évjárat:1996
- Színe:Rosso 130 BB
Szóval az autóval mehettem is vissza Karcsihoz. Közben már lezsíroztam a motor javítást is. Így felgyorsultak az események. Az autó a Karcsinál egy donor motor Bandinál...
Amíg ezen események tartottak előkerült a tulaj is. (akinek a nevén volt még az autó) Érdeklődött, hogy nem e tudok valami verdát, mert az OFF nem jött neki össze. Én meg beajánlottam a sajátját... Így kijavítva a hibáit, kasztni, motor, kuplung... Még december végén vissza is kapta. (Sajnos az anyagiakkal megszívatott..., de ez más story) A nálam eltöltött 4-5 hónap alatt rájöttem, hogy kellemes konstrukció ez a 2,0 16V motor... elpusztíthatatlan 8V ide-vagy oda (nekem sikerült többször is),de jobb vezetni ezeket. Úgy döntöttem, hogy kell majd egy ilyen. Lett is :) De jött előbb még egy V6 is...:)
Reggel vittem. Másnap délután már hoztam el a verdát. De, messzire nem jutottam ámm. Karcsitól pár utcára nekem is jöttek... Egy friss jogsis csajszi ment GPS után... Csak a GPS nem mondta, hogy a következő sarkon macisajt is van. Ő meg egyenesen a kanyarodó főútvonalról...
Így le is amortizálta a bal elejét... Áhhh.
Az alkatrész beszerzés nem probléma:)
Csak. Ügye nem lett még kifizetve az autó. Az első adás-vételivel lett gfb kötve. Utána kölcsönadási. Majd a teljes vétel ár kifizetése után lett volna átíratás. Így egy kicsit macera volt a biztosítóval ügyet intézni. De megoldottuk:)
Szóval elkezdtem gatyába rázni.
Össze szedtem a megfelelő alkatrészeket s félreraktam. Közben használgattam is. Meglepett, hogy milyen kellemes egy ilyen 2,0 16V-s 155. A motor olajfogyasztásától eltekintve extra problémákat nem is produkált. El vittem Karcsihoz egy állag megóvó javításra is. mivel épp egy ugyan ilyen szinű 145 öst festett. Így a festék hibák és az egyéb látványos esztétikai hibák javítását bíztam rá. Tavaszra terveztem a nagy munkát.
Valamikor augusztusban felhívott a tulaj. (Peti Ő is). Megvenném e a 2,0 16V -t.? Vett egy másik autót és nagyon óccón adná. S csak a felét kell kifizetnem. Másik felét 2 hónap múlva. Erre nem lehetett nemet mondani. Látatlanban rábólintottam, s még aznap hozta is.
Szóval elhozták, kicsit pihizett is. Meg is hirdettem az eddigre szinte tökéletes "bicolort".
Eljött az ideje a próbának és a hibák felderítésének.
(A "bicolorba" beleöltem egy vagyont. De, hiányoltam még + lóerőket a tetőablakot is. Nem mellékesen fiatalítani is szerettem volna)
Irány Érd.
hmmm. 200000.-, az tényleg 200 000ft. -4 év, +15Le, széles kasztni gyárilag, tetőablak. De ez az autó nem is ért volna sokkal többet.
A motor elég erősnek érződik, de füstölt. (fostam is a "kikönyöklős 16V TS-től)
Váltó baknál éktelenül kopácsolt menet közben, féltengelyeknek is volt hangjuk, egyenesen sem akart menni...
A látható rozsdákról, esztétikai hibákról nem is beszélve.
De nem bántam meg.
Úgy terveztem, hogy 5-600000 ért sikerül eladni valami fanatikusnak a bicolort.
Abból+ némi + pénzből szépen rendbe rakom ezt.
Így belefogtam. Takarítás, egyéb apróbb hibák feltárása, javítása, pótlása.
Szokásos piros, sport csomagos.
Az autó elsőre tetszett. Mert tető ablakos, sport csomagos volt. Egyből láttam rajta, hogy lesz rajta munka bőven.:
-hátsó sárvédők "pörsentek"
-fényezése ütött kopott
-belseje lelakva
-kerekek nem is rá valóak
-motor járt, de pipálgatott...
Természetesen az ára elég jól tükrözte is az állapotát.
Így felkészültem a legrosszabbra is. Az alkatrész beszerzése nem probléma, szerelő sem:) Így belevágtam.