Felső motortartóbak csere mert mindegyikben oda van a szilent.
Eljött az ideje a vezérlés és az olaj cserének így hát muszáj volt sok pénzért beszerezni a szükséges alkatrészeket illetve a megfelelő gyári olajat.De nem bánom mert így biztos lehetek benn hogy, ki lesz cserélve és remélem nem ér váratlan meglepetés.Sajnos a héten már nem tudják beépíteni de jövő hétre van megbeszélve a szerelővel.
Ma kíváncsiságból elvittem az autót egy rázópaddal felszerelt műhelybe ahol egy jó ismerősöm dolgozik hogy kiderüljön minden rendben van-e? De beigazolódott a megérzésem a hátuljában kettő bölcső szilent kicsit mozdul.Minél előbb jó lesz kicserélni és akkor tuti rendben lesz a futómű.
2011.02.01.-én sikeresen megtörtént a vezérlés és olaj csere.Természetesen ebben értendő vezérműszíj,3 görgő,vízpumpa,hosszbordás szíj.Plusz egy baki miatt az olajgomba.
Ma ki lett cserélve a termosztát mert városon kívül mindig visszahűlt a víz ez is orvosolva.
Ma végre ki lett cserélve a jobb hátuljában a csonk szilent.Megszűnt a koppanás és az ide oda való járkálás.Most sokkal stabilabb.Remélhetőleg így is marad.
Ma elvittem a szerelőhöz az autót és beigazolódott amit sejtettünk hogy a jobb hátuljában szilent csere lesz hála istennek ez az olcsóbbik megoldás jövő héten hétfőn ha minden igaz meg is oldódik a probléma.
A hűvös idő ellenére azért voltunk egypáran kicsit elbeszélgettünk utána átmentünk Körmendre ahol ettünk egy pizzát kis beszélgetés után elköszöntünk egymástól és mindenki indult haza felé!!! Úgy érzem a lehetőségekhez képest jól sikerült.