Tagok >> Qubi >> 156 2.0 TS >> Blog
- Típus:156 2.0 TS
Mindent erről a típusról
Tagok, akik birtokolják a típust - Évjárat:1998
- Színe:Fekete
Ki lett cserélve Lmm Bosch eredeti, labda szonda Bosch eredeti, plusz adalékanyagokkal rendszer tisztitás. Ellenben még így se engedték át. Azóta lett egy jobbos kerékagy csapágy is. Ill. a padlózaton alul két oldalon lyuk/ rozsda, amit csináltatni kell. Mindkét torony elrozsdasodott alsó részeit megcsinaltattam.
Le kellett cserélnem mind a két első fékcsővet, mert megvotlak repededzve, plusz a jobbos cinkcsőn volt egy lyuk, hálisten a végén, így levágtuk, módosítottuk a végét. Kész is:D
Proex: Flexi cső, plusz 2es leōmlő rendbe hozatala.
Zé mester: hütőventilátor ellenállás, jobb oldali lengőkar felső és az alsó rá 3 nappal:D, ill. Hátsó hossz lengőkarok.
Gyōmrő, hűtő és klíma hűtő teljes csere, klíma feltöltése.
Hátsó jobbos féknyereg.
Tegnapi nap ki lett cserélve a vezérlés és a vízpumpa. Megszünt az az elviselhetetlen zaj a motortérből. A régi vízpumpa, amit 50000 se bírt ki, ugyanúgy fémlapátos volt...
Most kapott egy Graf vízpumpát és egy gates powergrip teljes szettet.
Új olaj, Castrol 10w60 racing, olaj szűrő, pollenszűrő.
Hűtőcső is cserélve lett. Elmajszolódott az anyaga a réginek...
Kicseréltem végre a kipufogó tartó gumikat, végre nem járkál ide oda, az egész rendszer...
Kicseréltem a hátsó lengőkarokat, mind a 4-et, plusz az ezeket összetartó, hosszú csavarokat is...
Elromlott a kormánykapcsoló, és nem igazán volt a helyzetjelzőn kívűl semmi, amivel világítani lehetett volna.
A fórumban kapott tanácsok alapján, ki lett cserélve azóta minden okés:D
Lengőkar csere bal oldalon, TRW felül, alul. Olaj csere Castrol Sport edge 10w60.
Végre működik a helyzetjelző is.
Új lámpást kapott a verda, előre és hátra is. Előre fekete foncsoros, sík, hátulra pedig tuning lámpákat. (és bárki, bármit mondd, az eredeti nem szebb).
Alu kartervédő, és elég jó áron jutottam hozzá (Dán márka). A régi műanyag szét volt törve.