- Típus:Giulietta 2.0 JTDm 175 LE TCT E6
Mindent erről a típusról
Tagok, akik birtokolják a típust - Évjárat:2015
- Színe:Fehér
717 nap és 97.849 km után elérkezett az első garanciális javítás. A "visszaváltó" fül szorult cserére, mert már nem kapcsolt.
Királyság :-)
Már régóta ki-kihagyott a visszakapcsoló fül a kormányon, de az utóbbi időben inkább semmit se csinált. Mivel a hónap végén lejár a garancia, ma elmentem megreklamálni.
A diagnózis: kapcsolócsere kell.
Még jó hogy garanciális, a megrendelt alkatrész 80e Ft.
2017.11.14. 08:00-ban egyeztünk meg, akkor kell jönni a cserére.
A régi téli gumikban 31.770 km volt. Ránézésre nem kívántam velük többet menni, így ma új Nokian WR-ek kerültek a helyükre.
A nyáriak 31.905 km-nél tartanak, a német autópálya erősen megviselte őket. Hogy visszakerülnek-e, az majd tavasszal eldől.
94.070 km
- tankolások száma: 114
- km óra állás: 93.917 km
- össz. menetidő: 1.281,90 óra (53,41 nap!)
- átlagsebesség: 73 km/ó
- tankolt üzemanyag: 5.583,16 liter, ebből 57,73 liter az első teletank
- átlagfogyasztás: 5,88 liter / 100 km
- üzemanyagköltség: 21,13 Ft/km
- átlagos napi futás: 134,36 km/nap
- mozgásban töltött idő: 7,64 %
Ma a viszonylag üres úton, minden sebességhatárt szigorúan betartva 70 km/órás átlagnál 4,3 liter/100 km átlagfogyasztás jött ki bő 100 km-re. (országút, falvak, kisváros)
Hmmm....
update 2017.10.26.
"Normálisan" használva, némi forgalommal fűszerezve ugyanitt 5,6 liter/100km
Megtaláltam a választ az olajmizériára:
"Nem járok Veyronnal, de nem is szeretnék :)
Nekünk olajbuziknak (remélem nem vagyok egyedül), azon túl hogy jó olajjal akarjuk kényeztetni autónkat, élvezetet jelent válogatni az olajok között, adatlapokat tanulmányozni, teszteket nézni, összehasonlítani, úgy általában belemélyedni a témába.
Itt már rég nem arról van szó, hogy X,Y autónak mennyivel hosszabb lesz az élettartama egy 60%-os PAO olajjal, mint egy 20%-ossal, ez annyi más körülménytől függ, hogy valószínűleg nem is mérhető a különbség.
Ez egyeseknek egy hobbi.
És hol élhetnénk máshol ki ilyen jellegű fétisünket, mint egy motorolaj fórumon?
Más a borokat szereti hosszasan szagolgatni,elemezgetni, míg a többség legurítja a torkán és kész."
Már értem az itteni olajos topikosokat is :-)
Jött egy levél, mely szerint 2017.09.27-én
"az a személy, aki a NCZ300 rendszámú gépjárművet vezette a 2015/413/EU EU-irányvonal 2. cikkelye szerint a közlekedés biztonságát veszélyeztető közlekedési kihágást követett el."
Magyarul 70 helyett 93-al mértek be a térképen jelölt helyen.
Meg még azt is írták, hogy legyek szíves 60 Euróval növelni a Hypo-Bankban tárolt pénz mennyiségét.
Mivel arra volt dolgom utána néztem. Jogos, egy 70-es táblát benéztem a határ után.
Szóval már 60 Euróval több van ott...
... és a 666. napon eléré a 90.000 km-t a számláló...
- tankolások száma: 109
- km óra állás: 90.169 km
- össz. menetidő: 1.226,55 óra (51,11 nap!)
- átlagsebesség: 73 km/ó
- tankolt üzemanyag: 5.363,04 liter, ebből 57,73 liter az első teletank
- átlagfogyasztás: 5,89 liter / 100 km
- üzemanyagköltség: 21,13 Ft/km
- átlagos napi futás: 135,34 km/nap
- mozgásban töltött idő: 7,67 %