- Típus:Giulietta 2.0 JTDm 175 LE TCT E6
Mindent erről a típusról
Tagok, akik birtokolják a típust - Évjárat:2015
- Színe:Fehér
Ma hívtak, hogy felpattintották a 159 felnis téli kerekeimet. Passzol a nagy fékre :-)
Elvittem a téli kerekeket Rieglerékhez.
Természetesen körbe néztem még egyszer és beültem.
Hazaérve a gumissal felrakattam a "Lineaccessori" felnikre a már kiválasztott Nokian gumikat. Bepakoltam a Párducba őket, hogy holnap reggel el tudjam vinni Győrbe.
A felni adatai:
"KIT CERCHI IN LEGA
DIS. 50903121
A 10 razze doppie.
Misure 7,5 x 17".
Da abbinare a pneumatici 225/50 R17.
Non catenabili. Composto da 4 cerchi 50903122
e da 4 fregi 50501564.
Utilizzare le colonette di origine."
11:15 - Telefon, itt a Giulietta!
11:20 - Indulás Győrbe!
(Útközben, hogy lekössem magam a B&M-vel játszottam és sikerült feléleszteni az USB lejátszást!)
12:38 - Első találkozás.
Pár perccel később befut AdiArsenal is, mert észrevette a Párducot a Riegler előtt. Első közös képünket is ő készítette.
Ha minden jól megy, akkor a jövő pénteken már együtt mehetünk haza!
13:04 - Indulás haza.
Nem csörgött a telefon, az első randi ma elmaradt.
Majd holnap.
Hogy a nap ne teljen el Giu nélkül bementem a gumishoz és felrakattam a téli gumikat a 159 felnire. Holnapra az is kész, akár lehet is vinni Győrbe.
Csak már csörrenne meg a telefon...
A legfrissebb hírek szerint ma elindul Tychy-ből Győr felé. Érkezés holnap, holnapután.
Ha megjön azonnal riasztanak és irány az első randira!
A német kollégák egy fekete Giuliettával érkeztek a bécsi repülőtérről, úgyhogy ma kipróbálhattam.
Distinctive kivitel, 2.0 JTDm2 - 150 LE - 6-os kézi váltó - metálfekete - 16"-os kerekek
Ami feltűnt, hogy automata ablaktörlős, amit Mo-n nem is lehetett választani, nincs az extra listán. Mondjuk nem is kellene...
Rögtön három kellemes meglepetés ért:
- a diesel kerregést szinte nem is hallani, sokkal halkabb, mint a Párducban,
- a kormányt teljesen leengedve teljesen jó, emlékeimben az élt, hogy magasan van,
- a két kipufogó nagyon látványos.
Elindulva néhány újabb meglepetés:
- Hihetetlen gázreakciók, ilyen jó még a 156/1,9/150LE-nél se volt, a Párduc (akár) 3 mp-es turbólyukjáról nem is beszélve.
- Akkora fék, hogy elsőre majdnem lefejeltem a szélvédőt.
- Cefetül megy.
Mire kiértünk a városból rájöttem, hogy a "Dynamic" állásban van a kapcsoló. (Vagyis nem felejti el indításkor, hogy előtte hol volt, az királyság.)
Visszarakva "N"-be megszelídült az autó, a gyorsulás kb a Párducé lett. Érdekes, hogy a gázreakciók még így is sokkal jobbak.
Ide-oda kapcsolgatva óriási a különbség, tényleg más autót kap az ember. N-ben egy "normális" polgári autó, "D"-ben viszont Alfa lesz belőle :-))
A 16"-os felniken érezhetően instabilabb, mint a 159. Az úthibákra kevésbé érzékeny, pontosabban kevésbé érezni. Egyszerűen "átlép" rajtuk. (Milyen lenne a 159 19"-os kerekekkel??)
3500-nál nincs meg a "ráteszek még egy lapáttal" effektus, mint a 159-nél.
A kidolgozásban hibát nem találtam.
Csomagtér nem nagy, de ha anno a 147-nél elég volt, most is az lesz.
Van pohártartó.
A könyöklő furcsa helyen van, nehéz tőle váltani. Bár ez tökmindegy kategória, mert az enyém TCT-s lesz. Nem kell kapcsolgatni.
A műszerfal tetején lévő nyílás nagy, jó lesz a navinak.
A comp szerint a kollégák 5,3 literes fogyival jöttel el Bécsből, ennyit még sose sikerült produkálni a Párduccal.
A parkolóba való beállás után a start-stop leállította a motort. Hogy fog így hűlni a turbó?
Összességében nagyon kellemesen csalódtam. Már alig várom, hogy megjöjjön a ....!
Bakker, még nincs is neve. Lassan találni kellene egyet.
Farkas Dánieltől (Riegler) ma kaptam az infót, hogy a Giulietta elhagyta a gyárat és már Lengyelországban van.
Megnéztem a gugliban a helyet. Nem kispályások...
Farkas Dániel ma hívott a kereskedésből, hogy a Giuliettát 2015.10.21-én legyártották! :-))
Jelenleg az olasz logisztikai központban van, onnan vonattal Lengyelországba utazik, ahol átteszik trélerre, ami Győrbe hozza.
Ugyan az autót csak a jövő héten gyártják le, de ma meglett (pontosabban félre lett téve) az első tartozék.
Reggel a gumisnál jártunk a 159-el, hogy feltegyük a téli kerekeket. A gumissal beszélgetve rákérdeztem a Nokian WR D4-re, mert jókat találtam róla a neten. A srác volt tesztvezetésen ezzel a gumival és nagyon jókat mondott róla. Ráadásul volt is neki egy garnitúra, amit meg lehetett tapogatni. Nagyon szimpatikus volt a gumi, úgyhogy félre is rakattam a Giuliettára.
A történet nem lesz egyszerű, mert majd a 159-hez vett 17-es felnire megy fel, amin annak a nyárijai vannak. Aztán elhozat előtt kerekestől a Giuliettára.