Mutasd

>> Esemény2015-10-05

A levelem elküldése után kaptam meg a mai készletlistát, melyben már van dátum! :)

44. hétre ütemezték, tehát 3 hét múlva elvileg legyártják!


Üdv:

Farkas Dániel

 
>> Egyéb2015-09-28

Reggel útra keltünk a Párducal Győrbe, ahonnan ő is származik
Egy kávé mellett az Excel táblámat sikerült átültetni egy hivatalos árajánlatba. Sikerült egy tisztességes engedményben megállapodni, de még így is többe lesz a Giulietta, mint a 159 volt 5 éve.
Hazaérve az ajánlatot még egyszer átrágva már csak egy emailt kellett küldeni és hivatalossá vált a rendelés.

updata másnap:
A legkisebb 7 számjegyű összeget átutalva meg is érkezett a rendelés hivatalos visszaigazolása és az első számla.

u.i.
A Giulietta árlistáját tanulmányozva nehéz elképzelni, hogy jövőre a Giulia árai elérhetőek lesznek. Hacsak nem lesz 1,4 benzines motorral is.

 
>> Egyéb2015-09-26

Súlyos dilemma előtt állok.
A motor nem kérdés, sokat megyünk, tehát diesel kell.
Hogy melyik, no az bár macerásabb.
A "kicsik" a német autópálya miatt kiesnek, marad a 2.0.
Alapvetően kézi váltó párti vagyok, eddig minden autóm ilyen is volt. Bérkocsikkal mentem ugyan pár ezret kuplungolás nélkül, de azok hagyományos váltósok voltak.
Kézi váltóval csak a 150 lovas 2.0 JTDm van. Az meg visszalépés lenne a mostani 170 LE után. Ugyan a könnyebb kocsi miatt kb ugyan úgy menne, de akkor is....
A 175 lovas viszont csak TCT-vel létezik.
Kuplungolni vagy nem kuplungolni? Ez itt a kérdés!
Aztán találtam egy videót. Beszéltem egy DSG-s tulajjal, meg egy kicsit gugliztan TCT ügyben, és megszületett a döntés: NEM kuplungolni!
A szín adott volt, mert a fehér jól hozza az autó formáját.
A bőr nem volt kérdés, csak előnyét látom, hátrányát eddig nem tapasztaltam. (156-159-Spider)
Szóval elkészült egy Excel tábla a lehetséges verziókról...
... és óránként változik.
Főleg, ha az ember ilyen videókkal találkozik :-)

 
>> Egyéb2015-09-14

A jó időt felhasználva vadászatra indultunk a Spiderrel.
Első utunk Veszprémbe vezetett az Autó Forrás Kft-hez. Majd egy órás beszélgetés után egy ajánlattal távoztunk egy 2.0 JTDm 150 LE/kézi váltó kombóra. Egyedül a matrica rendszámra nem tudtak ígéretet tenni.
Némi lobogó hajú kocsikázás után Győrbe értünk az Autófórum Riegler-hez. Szerencsére ott találtuk Farkas Dánielt, akinél már több autót is vettem. Megbeszéltük a helyzetet és egy a veszprémihez hasonló autó listájával és egy QV előzetes ajánlattal tértünk haza. Az összeállított autó jobbnak tűnt, mint a másik, mert csomagokkal is kalkulált Dániel, így ugyan anyiért több mindent lehetett kapni.
A nap hátra lévő része további lobogó hajú kocsikázással tellt.
A két beszélgetés után már értem az árlista logikáját. Lehet bújni az árlistát és a prospektust...

 
>> Egyéb2015-09-01

A Giulietta már egy régi történet. Anno 2010. május 29-én találkozhattam vele először AlfaCity-ben. Megcsodáltuk, beleültem, fényképeztem. Büszkeséggel töltött el, hogy az Alfa egy új modelt hozott ki, de boldog 156 és Spider tulajként ennyi volt.
A dizájn már akkor is nagyon új volt. Később megkapta a nevét is: maciarc.
Aztán eltelt fél év, és kellett valami a 156 helyett. Szerencsére Rieglerék szerveztek
tesztvezetést.
Egyszóval nem győzött meg az új autó, és 159 lett az utód. Nem csalódtam benne, tényleg komoly előre lépés volt a 156 után.

Aztán eltelt újabb majd 5 év és valami kellett a 159 után.

Kisebb, mint a 159? Igazából nincs is szükségem akkora autóra, a két kezemen meg tudom számolni, hogy az ez elmúlt 5 évben hányszor volt "teltház".
Dizájn? Az elmúlt évek alatt az utcakép része lett. Ugyan annyira "más" a mostani autók közt, mint a többi Alfa az akkori autók közt. A "maciarc" tulajdonképpen nagyon szimpatikus is tud lenni.
Ráadásul Alfáék nem hoztak ki új típust, a Giuliára 2012 óta hiába várunk, így egyre inkább kezdtem megbarátkozni a gondolattal, hogy a 159 utódja ő lesz....