- Típus:Giulietta 2.0 JTDm 175 LE TCT E6
Mindent erről a típusról
Tagok, akik birtokolják a típust - Évjárat:2015
- Színe:Fehér
Felkerültek az eredeti gyári felni/nyári gumi kombók.
Még szerencse, hogy hallgattam a gumisra és ki lettek egyensúlyozva a felrakás előtt. Volt olyan, hogy 20 grammot kért a gyári kiegyensúlyozással. Persze, hogy rossz helyen voltak a súlyok...
13.370 km
- életkor: 91 nap
- km óra állás: 9.997 km
- össz. menetidő: 147,43 óra (6,14 nap!)
- átlagsebesség: 68 km/ó
- tankolt üzemanyag: 649,91 liter, ebből 57,73 liter az első teletank
- átlagfogyasztás: 5,92 liter / 100 km
- üzemanyagköltség: 19,04 Ft/km
- átlagos napi futás: 109,86 km/nap
- mozgásban töltött idő: 6,75 %


Tegnap reggel indulás előtt vettem észre, hogy a két végén a ragasztás végleg elengedte. Gyors megoldásként kék ragasztó szalaggal rögzítettem.
A talin megnéztem a ragasztott rendszámokat és arra jutottam, hogy sima felületre ragasztva ott marad. A Giulietta tartója viszont nem sima, így a víz alá tud menni. Az elméletemet igazolja az is, hogy az összes ragasztó a rendszám hátulján maradt. A műanyagon csak nyomokban. Érdekes, hogy a középső részét még így is alig tudtam lefeszegetni, csak a két vége lefegett.
Első lépésként simára csiszoltam a műanyagot. Higítós, acetonos, majd féktisztítós tisztítás után újra ragasztottam. Hajszárítóval sokat melegítettem.
Ott is maradt. Kíváncsi leszek, hogy meddig.
Miközben csiszolgattam a kutyus az ablakon keresztül szemmel tartott :-)







Immáron hagyomány, hogy a tali mentes időszakban a 159 kemény mag összejön egyet bowlingozni, dumálni, autózni, enni...
Ma vegyült egy fehér bárány is a fekete nyájba, viszont mindenki szeretettel fogadta.
Bowlingban a LUX 640 tarolt. A második gazdája lett az első, az első meg a második :-)
Viszlát a VTT-n!
...vagy a Selenia Rally-n!









Felkerült a szokásos "akvárium" stílusú fólia az autóra.
Műbizonylattal és a fólia alá rakott jellel.
Tetszik.




- életkor: 62 nap
- km óra állás: 7.687 km
- össz. menetidő: 110,02 óra (4,58 nap!)
- átlagsebesség: 70 km/ó
- tankolt üzemanyag: 518,18 liter, ebből 57,73 liter az első teletank
- átlagfogyasztás: 5,99 liter / 100 km
- üzemanyagköltség: 19,40 Ft/km
- átlagos napi futás: 123,98 km/nap
- mozgásban töltött idő: 7,39 %
+ Ma kapott éves magyar autópálya matricát.


Bad Mergentheimben a TÜV telepen ma Giulietta is megkapta a Németországban hasznos emissziós matricát.
5 perc és 5 Euro kellett hozzá.

Ma útra keltünk, hogy a Giuliettával is megtegyük azt az utat, amit már oly sokszor megtettem más Alfákkal. Igaz, ma a nagy hidegben csak a rövidebb 800 km-es etapot gurultuk végig.
Ausztrián a szokásos tempomatos tempóval, 6,3-as átlaggal jöttünk át. Kb fél literrel kér kevesebbet, mint a 159, ez kb ugyan annyi, mint amit a 156 1,9mjet fogyasztott.
Átérve a németekhez végre egy kicsit a gázra léphettem.
- A menetdinamikában a 159 után jól érezni a kb 300 kg-os súlykülönbséget.
- Giovanniék a Giuliettánál is úgy gondolták, hogy 185 fölött nem akar senki tempomattal autózni. Pedig itt lehetett volna.
- Érdekes, hogy milyen szívesen kapcsolgat vissza 5-be és 4-be a TCT, kézzel nem tenném.
- Sokkal jobban kihúzatja a fokozatokat. Félgázzal gyorsítva is 3.500 felett kapcsol.
- 160 felett kicsit kelletlenül mozgott "N"-ben. "D"-be átkapcsolva megjött a kedv.
- 180 utazó nem gond dombnak felfelé sem az autópályán.
- 220-at mentünk "N"-ben is és "D"-ben is. Ez utóbbi állásban szívesebben teszi.
- A fék hihetetlen! 200-ról is félelmetesen fog! Megérte a "nagy fék"-et rendelni.
- 200-nál 10,4-et mutat a fogyasztásmérő. Végül is nem is olyan sok :-))
Összességében nagyon jó utazó autó. Kényelmesen és gyorsan lehet vele nagy távolságot megtenni. Pont ilyennek képzeltem :-)
A fűtésnél érdekes dolgot vettem észre. A 159-hez hasonlatosan Júliácska is lábhoz fűt. Ha kint hideg van, feltűnően süvít a levegő, olyan, mintha kicsi lenne a befújó nyílás. Kézzel átkapcsolva lábtér és középső befújásra a hang eltűnik és sokkal hatékonyabb lesz a fűtés.