- Típus:Giulietta 2.0 JTDm 175 LE TCT E6
Mindent erről a típusról
Tagok, akik birtokolják a típust - Évjárat:2015
- Színe:Fehér
Öt nap és 750 km után, az első benyomások a Giuliettáról a 159-hez képest:
(+ jobb, - gyengébb)
++ Nagyon jó a kanyarkövető xenon.
+++ Fék. Hihetetlenül jobb a fogáspontja. Érzékenyebb, bármikor képes blokkolni a 17"-es kerekeket.
++++ Nem vakít a távfény visszajelzője. Nem igazán értem, hogy a 156-159 párosnál miért kell olyan erősen világítania. A felkapcsolt távfény azt jelenti, hogy sötét van, látni akarok. Ehhez képest a kék LED ezerrel a szemedbe világít, mint a szembe jövők reflektora. Itt rájöttek, hogy ez így nem jó.
- Tükröződik a féklámpa az ablakban. Utoljára a Samarában tapasztaltam ilyet.
- - Trip „B” nem nullázódik automatikusan. A 159-nél király volt, itt vagy nincs ilyen, vagy még nem jöttem rá, hogy hogyan kell automatikusan nullázni.
- - A kéziféknek útban a könyöklő,
- - ahogy a biztonsági öv becsatolásának is. Szerintem Giovanniék egyszerűen nem foglalkoztak a kérdéssel, mindkettő használata csak a useren múlik. Giu üzenete: nem foglalkozni vele.
- USB-n a LED zavaróan villog (látni). Megoldás, olyan sticket venni, amin nincs LED.
- Kevés a magas a rádióban. Számomra érthetetlen, hogy miért. Már a 159-nél se volt.
+ Hallgatható a rádió. Nem igazán lesz szükség HiFi beépítésre.
+++ Az USB lejátszás problémamentes, ahogy a telefonálás is.
- Tempomat gombja érzéketlenebb. Sokkal erősebben kell nyomni. Érthetetlen, hogy miért?
+ Kényelmes ülések. Elsőre zavaró volt, hogy nincs dőlésszög állítás, de feljebb emelve tökéletes.
+++ TCT szinte kitalálja, amit az ember gondol. Előzésre készülve, vagy faluba begurulva a fülekkel vissza lehet kapcsolni.
- A motorhang hangosabb, morgósabb.
- Vizes úton a kerekek által felcsapott víz hangos. Egyértelmű, hogy a hangszigetelést megspórolták.
+ Nincs semmi egyéb zaj. A szélzaj gyakorlatilag nulla.
- A műszerfal tükröződik a szélvédőn, a nyitható fedelet jól látni.
- A napfénytető tükröződik a rádió kijelzőjén,egy árnyék okozta fényváltozásra önkéntelenül odanéz az ember.
+ + A tetőablak még télen kinyitva se huzatos (vs Spider)
- - - Ellenben hangos, de lehet hogy csak a csendes utastér után feltűnő.
++++ Hihetetlenül jók a gázreakciók. Minden gázadást lereagál az autó. Alapjáraton "gázfröccsöt" adva ugyan úgy felpörög a motor, mint a 99-es, euro 2-es TwinSpark.
++++ Alfához méltóan viselkedik. Kormány, gáz, fék - egyszóval minden reakció méltóbb az Alfa névre.
Mi lesz, ha átkapcsolom Dynamic módba???



