Mutasd

>> Szerviz2012-03-06

A kompresszor vastagon olajos mindenhol. Csak belőle jöhet, gyanúm, hogy a blokk is ettől volt olajos. (Szép zöldessárga olaj volt rajta, ami nem hasonlított motorolajra.) Miután sikerült egy működőképes darabot szerezni (thx Marklar155), ma kicseréltem a régi klímakompresszort.

1. Még a helyén a régi.
2. Kiszerelve. (A csöveket érdemes óvatosan levenni, mert nyomás alatt lehet a rendszer!)
3. Ennyi olajat tudtam kiönteni a két kompresszorból, fele-fele a régiből és az újból.
4. Szíjtárcsa leugrik, mert más a bordaszáma és át kell tenni a másikra.
5. Már az új helyén a szíjtárcsa.
6. Magasságmérés, a régin is a vonalig ért.
7-8. Összerakva.
9. Bekerült a helyére.
10-11. A kiszerelt kompresszor mindenhol olajos.

Feltöltés holnap.