Mutasd

>> Szerviz2013-02-03

Bevezetésként a fékeket lealapoztam, holnap pirosak lesznek.
Aztán felmértem a gumiharang készletemet. Csak hármat vettem, mert amit tavaly Csöri felrakott újra hasznosítom. Érdekes zsírokat kaptam hozzájuk, ha jó kedvem lesz megnézem őket. A külső haranghoz viszont nem is adtak.
Először nagyon soknak tűnt egy tubus zsír egy csuklóba, de aztán simán belefért. Egész jó játék becsempészni az összes rejtett helyre. Szerencsére a tubus vége nagyon jól van kiképezve, úgy sikerült megkenni a két csuklót, hogy a kezemre semmi sem jutott. A külső harangba került az All Star, ami egy fekete színű, valószínűleg MoS2 tartalmú zsír. A belsőbe ment a Star 700, ami egy sárgás színű, érdekes tapintású zsír. (Lítium?)
A gumiharangok elég "passzosak" a tengelyen, ezért trükkhöz folyamodtam. Egy műanyag lapot hajtottam a tengely köré, és azzal együtt már könnyen csúszott. (7.kép)
A rottyantós bilincsekkel, mivel volt pár darab próbálkoztam. (utolsó kép) Nem kell hozzá spéci fogó. Mezei homlokcsípőfogó bőven megfelelő, csak vigyázni kell, hogy mind a két oldalát egyformán nyomja az ember. A fogót 180 fokkal forgatva 4 lépcsőben szorítottam össze a véglegesre.
A kész féltengelyt - nem kis küzdelem árán - beraktam a helyére. A küzdelem megint a stabszilent miatt alakult ki, mert nem hagyta a lengőkart mozogni. A gólyaláb miatt meg nem ártott volna erősen lenyomni. Negyed óra elég volt, hogy taktikát váltsak. Kutyacsont ki, és már meg is volt a megoldás.
A lényeg, hogy alakul a dolog, már lassan látni a fényt az alagút végén.