Tagok >> Piritu - 1.000.000 >> 146 1,6 TS 120LE >> Blog
- Típus:146 1,6 TS 120LE
Mindent erről a típusról
Tagok, akik birtokolják a típust - Évjárat:1999
- Színe:Fekete
A hirdetések közt bukkantam rá.
15 hete hirdetik 300-ért.
Sokkal több km van benne mint az ára.
Ráadásul már az alufelnik is eltűntek róla...
Vele kezdődött minden.
Ma kaptam hírt a Vasról. Gond nélkül szalad, jó egészségnek örvend.
Kb 310 ezer km van benne. Pontos adat ugye nincs,mert anno rendesen visszatekerték az óráját a kereskedők.
Nagyon úgy néz ki, hogy a gyári ajánlások alapján végzett karbantartás nem káros a motorra.
A szombathelyi tacskó parkolójában találkoztam a régi 146-osommal. Röviden beszéltem a gazdájával, meg van elégedve.
Km óra állás: 189.352 km
Együtt megtett út: 181.550 km
Együtt töltött idő: 1.442 nap
Tankolt üzemanyag: 14.636,47liter (ebből 46,50 liter a vásárláskori teletank)
Összes üzemanyagköltség: 3.472.760 Ft
Átlagfogyasztás: 8,04 liter/100 km
Átlagos benzinköltség: 19,08 Ft/km
Napi átlagos futás: 125,9 km/nap
Meló odakinn.
Az első képen a központi gyár előtt (Dunaforrás 25 km!)
A másodikon a szállás Freiburg és Strassburg között félúton.
A harmadikon egy freiburgi kilátó parkolójában.
Majd úton valahol...
A családdal ma meglátogattuk a valamikori fősikolánkat és a kollégiumot. Itt ismerkedtünk meg.
Az év nyarán elmentünk az Alfával Malgrat de Mar-ba nyaralni. A környéket is összejártuk (Barcelona, S. Feliu, stb.) és nagyon szép tájakon jártunk.
Sajnos Monserat egy vihar miatt le volt zárva - megközelíthetetlen volt - így az kimaradt.
Sajnos nem sok kép készült - anno még nem volt digit kamera - amin az autó is látható, inkább videóztunk.
A klíma jól működött, a kis család élvezte az utat. Odafelé megpróbáltunk bemenni a monacói F1 pályára, de megfelelő térkép híján nem találtuk a levezető utat.
Kb 4000 km-t mentünk összesen.
Hazafelé előjött egy tipikus betegség a lambda szonda megadta magát. A jelenséget pusztán a fogyasztás drasztikus emelkedése kísérte, a kocsi ment illően. Odafelé kb 7,5-8 lityivel ment, mire hazaértünk majdnem elérte a 10-et. Sajnos a jelenséget akkor még nem ismertem így egy kicsit aggódtunk.
Itthon kicserélték a szondát (kb. 43e volt) a kocsiban. Később még egyszer esedékes lett, az is kb 45-öt bírt, akkor egy utánagyártott lett betéve, azzal is adtam el a kocsit 196e km-el. Valahogy jobban bírta mint a gyári.