A márka egy percig sem volt kérdés, a típus is csak 1 pillanatra.
Hosszas keresgélés után találtam meg a kedvemre valót.
2008-as évjárat, 78.000 km, első Hölgy tulaj.
Megérte 230KM-t utazni érte, kárpótolt a visszaúton és azóta is teszi szépen a dolgát.
Köszönök minden boldog élményt drága kis zabagépem.
Ég veled.
Idén már nem lesz több fagyoskodás, eljött az ideje ennek is.
Termosztát csere sikeresen megtörtént. Thx Erhard. :)
Régi vágyam vált valóra amikor 1 hónapja ráakadtam a kedvenc téli felniszettemre, le is csaptam rá de iziben! :)
Az eladó nagyon rugalmas, segítőkész volt amit itt is köszönök neki! :)
Az ország másik feléből lehozatta nekem Szegedre, ezer hála.
15 colban, passzol az összképhez, nagyon elégedett vagyok velük. :)
Bontóból sikerült beszerezni pár apróságot:
- Antenna takaró műanyag /valahol elhagyhattam menet közben :)/
- Motorháztető kitámasztóhoz műanyag bigyók /narancs színűek, mindkettő hiányzott/
- Cserélhető lapátos ablaktörlő karok
- Szinte teljesen új lapátok a karokhoz
- Bal első, jobb hátsó dobbetét
Egy kis apróság beszerzése történt meg ami már nagyon szúrta a szemem. :)
2 is hiányzott, ezek sikeresen pótolva lettek.
Úgy hozta az élet h németesítésen esett át a kis zabagép. :)
Megkapta a német műszakit 2 évre, a papírmunka max 20 perc, rendszám max 2 percet vett igénybe.
A műszakihoz a következőket kellett javítani, cserélni:
- Szélvédő
- Jobb és bal oldali féltengely belső "csukló? kereszt?"
- Gumiharangok mindkét oldalon
- Teljes nyári gumi szett mivel a régi műszaki adatai alapján nem mehettem gyorsabban 190-nél, itt szabad és a kocsi tud is, így kötelező volt a csere :/
Az autó 1 éves szülinapjára megleptem magunkat egy nagy kalanddal.
A szőregi mester is rámondta az áment, bár ha otthon járok egy hosszabb vizit esedékes lesz nála. :)
Végre szabadon engedhette kicsit a lovakat, 1200km autópályán Szeged - Heilbronn útvonalon. Csak úgy falta a pályát, ez az igazi élet neki.
130-tól is nagyon szépen húz, többször is bizonyította hogy felfelé is van még benne erő.
Szépen feküdt a kanyarokban is, félúton egy olasz Mito-ssal egymásra vigyorogtunk.
Szóval egy élmény volt a kis csődörrel az út, sok ilyet még nekünk. :)
Még november végén felkerültek a téli gumik az autóra.
Nagyon jó állapotú Vredestein gumikhoz sikerült hozzájutnom 6-6,5mm-es profilmélységgel.
A költségem a nyári gumik leszerelését és a téliek felszerelését is tartalmazza.