Tagok >> pmolnar >> 156 Veloce 2.4 JTD 10V Veloce >> Blog
- Típus:156 Veloce 2.4 JTD 10V Veloce
Mindent erről a típusról
Tagok, akik birtokolják a típust - Évjárat:2003
- Színe:Nero Metallico 846a
A tartalybol elfolyt a fekolaj kijelzo is jelezte, de mivel ra-ranextem es nem lattsm hogy baj lenne fogyna, hagytam. Most viszont mar gond van. Elfolyt.
2 hatso Fèkcsö beszerzes alatt es az elsot is cserelem.
A hatso helyen ment el az olaj kereket leveve elegge roszdas az s resz ahol gumi cso es a rez cso talalkozik ehhez nem ertek ezert ezt szerelo csinalta egy rez csovet az abs kockabol vegigvitt s kocsi aljan. Fekcsovek igy vegul nem lettek cserelve, legkozelebb majd, de nem talaltam megfelelo merettet az ebayen most a kezifekkabeleket is csereltem.
157e miles
A hatso fek nagyon erett a cserere igy rendeltem 276mm-es tarcsakat £ 40 es hozza beteteket, mert nagyon sikoltottak mar, viszont a szereles kozel se volt egyszeru, mert a bal oldali feknyereg dugattyuja nem volt hajlando jarni, igy kenytelen voltam beszerezni egy masikat, viszont az mas tipus volt igy a regit egy felujito keszlettel sikerult megoldani, meg fel kellett tolteni fekolajjal es minden rendben is.
156000 miles
(Stab Anti Roll links) azaz stab. palcak csereje elol es hatul, sajnos Ezt csak szerelo tudta megcsinalni mert nagyon be volt rohadva.
£80 palcak £18 ebay
155000 miles
Infocenter csere, mert halvanyodott az lcd a amint bemelegedett es az ebayen sikerult beszerezni egy 2005 bol valot az mar mas.
Hatso spojlert levettem, mert nem tetszik es zavar a kilatasban.Az elado.
Jobb hatso ajton nem mukodik az ablak, de nem a motor reszevel lesz gond hanem a kabelekkel, szerintem ez meg folyt kov....
Aprosagokat csereltem meg amik belul vannak es karcosak voltak nana a belso vilagitast is es persze elol a kopott romeo matricat
Fekbetet cserehez munkahenger betekero es altalanos szereleshez krova keszlet es csavarhuzo fej szett. Jo, de kozel sem eleg szerszam krovanal legnagyobb a 15" sajnos
vezerles csere (timing cam belt) vizpumpával, gorkokkel
(guide pulley és tensioner pulley)
olaj 5w-30, olajszuru uzemanyagszuro, a levegoszuro Mann
£ 280
ékszij csere (fan belt) £ 15 és fesz. gorgo (tensioner pulley) £ 75
ossz £430
153480 miles
205 55 r16 retreads (igy utolag nem is volt annyira rossz ez a felmegoldas ujrafutozott gumi vasarlas, de csak jobb a jo minosegu gumi)
Insa turbo eco 91v
£100 gumi csereje £20
152920 miles
Egybol kellet javitani, cserelni a kovetkezoket
küszob hegesztes £ 30, jobb felso lengokar csere, bal oldali kulso gumiharang
izzo cserek tompitott, fenyszoro is.
152300 miles
Problémák amiket meg kell oldani:
Kormsnymu gond valoszinu a kormányösszekötő rúd kotyog igy csere (steering rack )(kicserelve)
Hátsó rugók csereje coil spring rear (meg raer)
légzsákok nincsenek bekötve
légkondi átnézése egy cso a motorterbe lyukas
motorburkolat beszerzése (felül bal oldalon van az olajtolto)
féktárcsák és fékpofák csereje elol es hatul (megoldva)
tolato lámpa csak egyik ég (ossze volt minden mindennel kotve igy nana
futomü beállitás elotte also lengokarok csereje es stab. Palcak
lengokarok also és felso átvizsgálása hatul is a futomu reszek csereje(sokadjara de ez is megvan)
infocenter halvány és csikos
motortérbe bizti burkolat fedlap (be volt esve a motorterbe 1 ev mulva meglett)
Motorburkolat alul
Jobb hatsó ablak nem működik és nem a motor a gond
hátsó lokos vontatoszem eltakaró hiányzik
motorterbe lampa burkolat 1db(beszerezve egy masik rossz lampabol)
embléma vigette vagy alu 1db(megveve)
Bálint napkor jott lesz egy két dolog amit cserélni kell, udv a családban Wipiti
148LE
£ 390
152300 miles