Tagok >> pmolnar >> 156 SW 2.4 JTD 20 V Veloce >> Blog
- Típus:156 SW 2.4 JTD 20 V Veloce
Mindent erről a típusról
Tagok, akik birtokolják a típust - Évjárat:2004
- Színe:Nero Metallico 846a
Vonóhorog beszerzés, felszerelés és bekötése. A gyári fekete csomagtartó kárpitot lecseréltem a bézs színre és így belső térben a kárpittal és üléssel is megegyezik.
10W-40 olaj, olajszűrő csere, üzemanyagszűró és pollenszűrő csere
180 e. miles
11db ból 4db ezüst szinű ,szinterezve, 4db fehér és a maradék háromhoz lesz még egy véve és az lesz talán gunmetal, vagy eredeti
Fehér már megvan 2021.03
Szinterezett megvan 2021.11
3db maradék jövőre
Selenia 5W/40 Olaj, olajszűrő, diesel szűrő, levegőszűrő csere.
Pollenszűrők majd nyáron
170000 miles
Ez nagyon nem megy....
(Update: 2020.10.10 végre pont van a generál mögött. Az első lengéscsillapítók is cserélve rugostól a sedan bontottból, ez volt az a hang és a baj oka)
Update updatje: 2020.12.01 még mindig van jobb oldalon rossz utakon nyöszörgés akkor vagy felső vagy alsó lengőkar vagy esetleg a rögzítő csavarja?? Meg kell néznem DZ-nél.
A kimaradt bal oldali alsó, felső lengőkarok cserélve és a hátsó stab rúd is cserélve valamint beállítása a első sab rúdnak. Már jó helyen.
A hátsó lengéscsillapítókat is még egyszer meg kell nézni, mert nagyon kitartanak a gyári alkatrészek, módosítatlan beállításokkal ez is DZ-re vár
Első futóműn:
-stabszilentek( powerflex)
-kormányösszekötők
-stab pálcák cseréje
Hátsó:
-féktárcsa porvédő lemez jobb es bal csere -később
-kerékcsapágy és fékek cserje.-később
-stab pálcák cseréje
-keresztartók (újak)
168.000miles
Update:
Na mégegszer mert bal alsó lenőkar szilentje szar.
Így csere a lengőkarnak.
Beállítása a első sab rúdnak, mert így lett visszatéve.(bal és jobb oldalon)
és hátsó stab rúd cseréje a saloonból amit felújítottam(festés zsírzás)