- Típus:159 1,9 jtdm 8V SW Gabriel Arkangyal
Mindent erről a típusról
Tagok, akik birtokolják a típust - Évjárat:2008
- Színe:ARGENTO
Ma ismét meggyőződtem róla, hogy jól működnek a rendszerek és teljesen jó az összhang.
3-ban kihúzattam 80-ig, majd 3000rpm-re a turbóm max. 1,39-ig ment ki és az EGR-em teljesen megfelelően nyitott és zárt, úgy ahogy kell.
Kisvártatva megjött a szerelőm, mert lassan készülünk a jobb alsó lengőkar cserére (ld. blog), de zavar két más dolog is, ami már egy ideje b*ssza a csőröm:
1) 2-dikban és 3-dikban - főleg kanyarodás után - gyorsításkor 2000rpm felett elkezd remegni. Felgyorsítva persze 5-dikben és 6-dikban már semmi, de ha egy ilyen eset eset után visszalassulok és visszaváltok 4-dikbe, akkor 2000 rpm-en tartva szintén remeg. Akkor is remeg, ha pl. 1000 rpm-ről nem visszaváltva, 3-dikból gyorsulok fel. Persze ilyet nem szoktam csinálni, de egyszer kipróbáltam, és beremegett.
2) jobb elölről valami éles, csipogó kopogás hallatszik és már egy apró kis útegyenetlenség is kiozza.
Ma este leteszteltük. Sikerült reprodukáln, úgyhogy 2 hét múlva 7végén nekiesünk: jobb első alsó lengőkar csere, és bal belső féltengelycsukló - jobbost tavaly szétszedtük, annak semmi baja nem volt. A csipogó zörgés okát még keressük. Majd beszámolok, ha kiderítettük.
Még néztük a 147-et, mert hidegen kerregő hangot ad, amíg be nem melegszik. Gondoltunk hidretőkére, de inkább valamelyik görgő lesz. Kérdés, hogy a hosszbordás körben, vagy a vezérlésnél. A 147 jövő hét szombaton megy vallatásra.