034-103 1.9 1046 12 159 1910-2010 1:24 2012 5 5.0 700 acea airtex ajtó ajtókárpit alfa alfacity alkatrész all alvikorr aprópénz aps autofejlesztes autoglym autolift automax autós autószőnyeg avx-1 ápolás átvizsgálás bandázsolás beázás belső bevonatolás biztosíték blog bluetooth bőr bőrápolás bőrtisztítás bosal bridgestone burkolat code contact continental contiwinter csatlakozó csavar csere csomagtér csomagtértálca ctek d2f-l dayco doblemez dpf dpv ecu ékszíjtárcsa elm327 első embléma emulátor farad fejegység fék fekfolyadek felirat fellser felni felszerelés fémgőzölés fényezés fertőtlenítés festés filter fogyasztás foncsor főnix főtengely fóliázás futóműbeállítás garázs gázolaj gránit gumiszőnyeg guzu gyári hanno haspáncél hátsó helyzetjelző hibakód holland horgany hólapát hólánc hths
>> EseményAlfa 159 SW 1.9 JTDm Distinctive Novitec // 2012-07-19
Sajnos, mióta bent van a Novitec dobozka, olykor-olykor padlógázas gyorsításkor 3600-4200 1/min-es fordulatszámtartományban hirtelen vészüzemmódba vágja magát a vas, motor hibával a kijelzőn. Az üzemmód Restart után visszaáll, de az ikon a kijelzőn marad!
A FES-el P0237-es hibát olvastam ki (1. kép), mely az ECU számára turbónyomásmérő által szállított értelmezhetetlen jelet jelenti.
Tesztelve a nyomásmérő jelét, valóban az FES által jelzett 2800 mBar-os nyomás felett jöttek a hibák (2. kép). 10-ből, 2-3 kigyorsításnál.
Box nélkül 2.500 - 2.600 mBar-os értékeket tudtam elérni (3. kép). Természetesen hibakód nélkül.