droberto - főkép

Ma végre életet leheltem a csomagtartó stekkerébe.
Kicsit sokáig tartott míg rájöttem, hogy hiába van a műszerfalnál két "12V-os csatlakozós" biztosíték, azok közül egyik sem a hátsóra vonatkozik.
Tegnap véletlenül a használatit böngészve bukkantam rá, hátul az SW-s résznél, hogy ott van a biztosíték. És természetesen az volt elolvadva (1. kép).

Fontos:

Ha biztosítékot cserélünk, nagyon ügyeljünk a biztosíték minőségére. Főleg a késesnél. A silány minőségű biztosítékkal akár felgyújthatjuk az egész autónkat. A legfontosabb, az olvadó rész kialakítása, és a kés, lemez vastagsága. Ha nem elég vastag, akkor nincs megfelelő kontaktus és megnőhet az ellenállás, melynek során felforrósodhat a vezeték és tönkre mehet az egész kábelköteg. Sőt...
Erről itt többet olvashatsz.
Mindenki kerülje a silány kínai biztosítékokat!

Ha már múltkor elkezdtem a stekker szétszedését, most azért befejeztem (2-3. kép), mert izgatott, hogy van benne izzó és mégsem világít.

A foglalat kiszedése:

- Ajtócska levétele.
- Fém hüvely (gyakorlatilag maga a csatlakozó) kiszedése a piros műanyagból, a két belső pöcök pici laposcsavarhúzóval történő benyomásával.
- Stekker lehúzás.

Sajnos az aljzat sosem fog világítani, mert csak két vezeték megy rá (4-5. kép).
Bár a csomagtér világításra rá lehetne kötni...