156 2.5 V6 24v - főkép

Blog

2018-09-08
Olajcsere

Olajcsere megtörtént. Ezúttal Valvoline VR1 Racing 5w-50 került bele és Bosch szűrő. 229000km Tovább »

2018-08-16
Kipufogó csere

A középső dob elrohadt. Cseréltem utángyártott MTS dobra. 228400 Tovább »

2018-07-14
Lengőkar csere

Kicseréltem a hátsó hossz lengőkarokat, mert a gyáriak már elég csúnyán rozsdásodtak és nem akartam megvárni amíg eltörik. Mapco került bele. 226500km Tovább »

2018-04-29
Fékbetét csere

Első fékbetétek cseréje Textar gyártmányra. 223500km Tovább »

2018-02-10
Karbantartás

A következő alkatrészek cseréje történt: Jobb hátsó kerékcsapágy (Starline) Jobb oldali féltengely külső gumiharang (SKF) Hátsó fékbetétek (Textar) Kiegyenlítőtartály (Polcar) 223000km Tovább »

Autó adatlap

  • Típus:156 2.5 V6 24v
     Mindent erről a típusról
     Tagok, akik birtokolják a típust
  • Évjárat:1999
  • Színe:Cosmic Blue Metallic
  • Jellemzők:
    Egy-két apró esztétikai hibát leszámítva kívül-belül makulátlan és műszakilag is teljesen rendben van. A V6-os motornak gyönyörű a hangja és nagyon viszi a kasznit, főleg 4000 felett, ilyenkor persze eszik is rendesen. A futómű sportos, rossz minőségű úton elég rázós, cserébe nagyon stabil.
  • Extrák:
    - Sportcsomag (ültetett futómű, küszöb spoiler, karbon középkonzol, fekete-narancssárga műszerek),
    - automata klíma,
    - 4x el. ablak,
    - fűthető tükrök,
    - ködlámpa,
    - bőrkormány és váltógomb,
    - 6 fokozatú kéziváltó,
    - Remus típusspecifikus hátsó dob,
    - 17"-os Speedline felniken 215/45-ös gumik télen-nyáron.

    - 4 dugattyús Brembo nyergek Alfa 166-ról, 330mm-es GTA tárcsákkal,
    - 276mm hátsó féktárcsák,
    - Koni Sport állítható lengéscsillapítók, Eibach Pro-Kit rugók,
    - 16mm-es nyomtávszélesítők télen, Teledial 17" felnik nyáron
  • Egyéb:
    'the original Alfa Romeo V6 was the most-glorius sounding six cylinder road engine ever'.[9] and the british Classic & Sports Car magazine noted it as "The best sounding engine, this side of a Maserati V8".


    ....és amikor azon veszi észre magát az ember, hogy automatikusan lehalkítja a rádiót, amikor a fordulatszámmérő eléri a 4000-es beosztást, akkor tudatosul benne, hogy valójában milyen súlyosan indokolt helye van egy V6-os Alfa-motornak a mindenkori autóbuzériában, mindegy, milyen karosszéria van körülötte. Addig semmi hangja, onnantól azonban az egyre feljebb kúszó mutatóval párhuzamosan dagad a férfiember cippzárja, mert ez nem az olyan-mint-a-versenyautó-hang, hanem A versenyautóhang, a valami, amit Csikósnak csak fémes k..anyja-ként tudtam emlegetni, amiben nekem benne van a száz év, Nuvolari a kanyarban, GTA Junior a szerpentinen, Vittorio Jano és a bohém élet...

    Vályi István /Totalcar/

Fotóalbum