Blog
2018-09-08
Olajcsere
Olajcsere megtörtént. Ezúttal Valvoline VR1 Racing 5w-50 került bele és Bosch szűrő. 229000km Tovább »
2018-07-14
Lengőkar csere
Kicseréltem a hátsó hossz lengőkarokat, mert a gyáriak már elég csúnyán rozsdásodtak és nem akartam megvárni amíg eltörik. Mapco került bele. 226500km Tovább »
2018-02-10
Karbantartás
A következő alkatrészek cseréje történt: Jobb hátsó kerékcsapágy (Starline) Jobb oldali féltengely külső gumiharang (SKF) Hátsó fékbetétek (Textar) Kiegyenlítőtartály (Polcar) 223000km Tovább »
Autó adatlap
- Típus:156 2.5 V6 24v
Mindent erről a típusról
Tagok, akik birtokolják a típust - Évjárat:1999
- Színe:Cosmic Blue Metallic
- Jellemzők:
Egy-két apró esztétikai hibát leszámítva kívül-belül makulátlan és műszakilag is teljesen rendben van. A V6-os motornak gyönyörű a hangja és nagyon viszi a kasznit, főleg 4000 felett, ilyenkor persze eszik is rendesen. A futómű sportos, rossz minőségű úton elég rázós, cserébe nagyon stabil. - Extrák:
- Sportcsomag (ültetett futómű, küszöb spoiler, karbon középkonzol, fekete-narancssárga műszerek),
- automata klíma,
- 4x el. ablak,
- fűthető tükrök,
- ködlámpa,
- bőrkormány és váltógomb,
- 6 fokozatú kéziváltó,
- Remus típusspecifikus hátsó dob,
- 17"-os Speedline felniken 215/45-ös gumik télen-nyáron.
- 4 dugattyús Brembo nyergek Alfa 166-ról, 330mm-es GTA tárcsákkal,
- 276mm hátsó féktárcsák,
- Koni Sport állítható lengéscsillapítók, Eibach Pro-Kit rugók,
- 16mm-es nyomtávszélesítők télen, Teledial 17" felnik nyáron
- Egyéb:
'the original Alfa Romeo V6 was the most-glorius sounding six cylinder road engine ever'.[9] and the british Classic & Sports Car magazine noted it as "The best sounding engine, this side of a Maserati V8".
....és amikor azon veszi észre magát az ember, hogy automatikusan lehalkítja a rádiót, amikor a fordulatszámmérő eléri a 4000-es beosztást, akkor tudatosul benne, hogy valójában milyen súlyosan indokolt helye van egy V6-os Alfa-motornak a mindenkori autóbuzériában, mindegy, milyen karosszéria van körülötte. Addig semmi hangja, onnantól azonban az egyre feljebb kúszó mutatóval párhuzamosan dagad a férfiember cippzárja, mert ez nem az olyan-mint-a-versenyautó-hang, hanem A versenyautóhang, a valami, amit Csikósnak csak fémes k..anyja-ként tudtam emlegetni, amiben nekem benne van a száz év, Nuvolari a kanyarban, GTA Junior a szerpentinen, Vittorio Jano és a bohém élet...
Vályi István /Totalcar/