Felkerultek a téli kerekek ezt a szezont még elbirják de jövőre kukásak lesznek + volt egy mosás is kívül belül.
Mint előző bejegyzésben írtam szükséges volt már a csere. Minden rendben ment. Most már lehet bele pakolni. + utána futómű állítás is megtörtént. Az első és az utolsó képen látszik az a 3-4 cm amivel most már magasabban van a hátulja. Ja és a kipufogó is elhallgatott, a hővédő lemez ért hozzá egy kis helyen a középső dobhoz.
Hétfőn nehezen akart indulni a verda akkor már sejtettem h baj lesz vele csak azon izgultam h nehogy a kocsiban legyen vmi elektromos gikszer és nem is az aksi rossz szerdán már nem indult vele úgyhogy felraktam tölteni és utána nem tettem vissza a kocsiba. Hál istennek így is lemerült úgyhogy megnyugodtam hogy csak 17000 Ft-ot kell költenem új akksira. Ennyiért egy jó kapcsolatnak hála kaptam egy 65 AH-ás vartát amivel azt hiszem jó üzletet csináltam. Jövő héten hátsó rugó csere +vmi zörög a középső kipufogó dobban amit orvosolni kell mert kezd zavaró lenni. Ha kész leírom mi volt az.
Nem nagyon írtam ide mostanában semmit sem. Ennek 2 oka van: az egyik h nem is volt semmi szokatlan az autóval, a másik h időm se nagyon volt rá. Ami történt idő közben annyi h régen próbálom levinni az autó fogyasztását (ami vegyes használat mellet óvatos lábbal is 9-10 l szokott lenni de többször 10 mint 9 ami sztem akárki akármit mond sok) ezért cseréltem benne egy légtömegmérőt. Természetesen bosch gyárit vettem egész jó árban 33 ezer ft volt. Ennek várom majd most a fejleményét de ezen kívül hibamentesek vagyunk :) Ja és átléptük a 130 ezer km-t.
Így felkerültek a nyári papucsok és alaposabban lemostam a verdát, levettem a dobbetéteket és az ott lerakódott szemetet is kimostam. Végre jó idő van.
Azt vettem észre a mostani napi első indításnál h furcsa zaj (búgás) jön a motortérből 2-3 mp-ig és ez 2-3 alkalommal megismétlődött minden indításnál egyre erősebben és egyre hangosabban. Aztán ma mikor mentem az autóhoz kisseb folt volt a jobb eleje alatt, kiderült h egy bilincs fellazult és engedett a szervó folyadék. Gyorsan vettem belevalót és megszűnt minden zaj, egészséges lett az autó :) Pedig vmeik nap megnéztem és akkor még a minimumon volt a nívó most meg már el sem érte az olaj, de már akkor is volt hangja. (tanulság: legyen ez a szint is mindig maximumon.)
Mivel egész jó idő volt így kihagytam a 2 hetenkénti mosót és magam mostam le kívül belül a verdát, nem is sikerült rosszul. Ja és még november közepén felkerültek a téli papucsok acélfelnin természetesen. Egyébként megjött az erő a motorba a generál után szóval most már megyünk is rendesen, hibamentesen 0 olajfogyasztással 5000 km alatt. (kopp, kopp, kopp)
A generál utána elkezdett csattogni egy két hidrotőke ami csak nem akart elhallgatni így sajnos 4 db cserés lett, viszont mostmár csönd van csak a motort hallani :)
Tegnap beálltam tankolni az OMV-hez és mikor indultam volna szépen felvillant a műszerfal de mikor indítottam volna minden kialudt és semmi. Na mondom biztos a gyujtaskapcsoló játszik velem úgyhogy gyújtás le aztán próba megint. Akkor viszont már csak fel sem villant se a műszerfal se semmi. Közben beállt egy kamion mögém és szóltam neki h segítsen már eltolni sőt szólni se kellet jött magától segíteni. Közben bevillant h én erről már olvastam és vmi egész egyszerű volt a megoldás úgyhogy gyorsan vissza szaladtam a kamionos hoz és kértem tőle egy 10-es kulcsot amivel meghúztam az aksi negatív saruját és rendben is volt minden;-) Valószínűleg a múltkori szerviznél nem lett eléggé meghúzva és mostanra le is lazult róla. Lényeg h nem az olasz autók legendája ért utol csak egy kis figyelmetlenség.
A másikba nem fért több kép ezért ide töltöm fel :)
Ja és a műszaki is megvolt gond nélkül.
km állás:125700