Tagok >> coco156.20.TS >> 156 sedan >> Blog
- Típus:156 sedan
Mindent erről a típusról
Tagok, akik birtokolják a típust - Évjárat:1998
- Színe:Bíborvörös metál
Üdv olvasó.
Leírnék egy balszerencsés történetet. Remélem ezzel vége lesz a sorozatnak.
Ez év szeptemberében vettem az autóm. A régi tulajról inkább egy szót sem szólok. Nem is nagyon akartam megvenni, mert láttam a sok problémát, de úgy gondoltam megmentem tőle... Hazafelé még nem is volt gond. Másnap láttam fogyott az olajból. (250km hazáig) Ok. Jelenleg, megyek vele valamennyit, felmérem mire kell elsősorban költeni... gondoltam. Első lépés, két hét után, megállt a generátor. Levettem a jobb oldali kereket, hogy jobban lássam mizu. Jó hogy nem esett ki sehol... Az összes gömbfej, szilent közé, szinte az ujjam is befért volna. Ok. Minden csere. Egyik klubtárs javaslatára, elküldtem feljavítani a gömbfejet egy Érdi céghez. Ő esküszik rá, jobb mint venni egy olcsó után gyártottat. Ok. Majd egy hónap alatt összejött minden. Csak a generátorral nem bírtam otthon. Összeraktam a futóművet, majd GO a szerelő. Elvállalta!! Este hívjam... Nincs kész. Reggel nincs kint a régi generátor... Este végre meglett. Két nap, két ember munkája. Huh. Mennyi?? 12 pénzt kért, mert a munka ennyit ér, de ezen az autón 65-öt. De gondolta, találkozunk még.... Két hete, egy előzés után, szépen beálltam a sor elejére és ráálltam a 130-ra. kb. 300 méter nyugodt tempózás után, olyan volt, mintha bele-bele fékezgetnék. Egyszer csak csattogás. Azóta kiderült, a lehúzó gyűrűk törtek. ............... De nem adom fel! Beleszerettem. Mivel a hűtöm sem volt az igazi, szórta is az olajat, a harmadikat dupla kuplunggal voltam kénytelen beletenni, (hogy ne recsegve vegye) Így úgy döntöttem, hogy a minden hónap és kisebb javítások helyett, veszek egy donort. Most, szombaton 8.-án megyek érte. Motor, váltó hűtő kipuff csere. Talán még kormányszervó is. Nos remélem ezután már tényleg vége lesz és lehet autózni. Tanulság!! : : : Persze ezzel a 2 Literes motorral, ez szedi a lábát rendesen, de nem sport kocsi. A rendszeres karbantartás mellett, azért hálás azért is, ha lehetőleg kerülöd a kátyúkat. Ha bekötsz egy vezetéket, jó ha igényesen teszed, mert biztos hogy vonz magával egy teljesen más jellegű problémát. A testkábeleket nem árt negyedévente után ellenőrizni. Városon kívül kilencven, autópályán lekötözött lábú szigorú százhúsz, fogyasztás 6,5. Bemértem. Sietve, mindig a sor elejére ugorva, akár elérhetjük a 15-17 litert is. Szóval megtanultam mit mikor lehet vele és remélem jó gazdija és ő hű társam lesz addig, míg nem telik a másik álomra ALFA ROMEO 159. Egyenlőre ennyi. A fejleményekről még beszámolok. Vigyázzatok magatokra és autótokra. Üdv. coco156.20.TS