Baloldali külső félengely csuklóm kattog. hétvégén csere. a jobboldalin meg kiszakadt az uj gumiharang (októberbe vettem rá )
nahde mindegy aztis kicserlem ha már ottvagyok. meg majd kellesz 2 első motortartó bak mert kezd a reszketés eluralkodni az autón :D
Meg a főtengelyszitárcsa. igazából mindegyik eléggé romon van, de az különösen. ezért ma vettem egy ujat ( a régit hétvégén kicsit megtákoltam hogy ne visítson a szíj az autón ha jár... ) ugyh hétvégén aztis kicserélem.
A műszerfalamban kiégett egy izzo, és nem égett a km óra alsó fele.
szörnyű ez az olasz elektronika... :\
Múlthéten felrakattam a téligumikat. Elég hideg van már hozzájuk :D
Az autóval meg semmi baj nincsen. Reggel beleülök elfordítom a kulcsot és megy. nem ég egy hibát jelző lámpa se. Minden kiválóan működik rajta. Nemis értem hogy mondhatják rá hogy megbízhatatlan autó... Nekem tökéletesen működik
.
jah, volt ez a "nyöszögés" dolog erős gázadásnál. csak terhelés alatt csinálta, de most valahogy megszűnt... nem csinálja tovább... remélem nem is fogja mert így legalább élvezhetem az 5 henger énekét :D
ez a hang: https://www.youtube.com/watch?v=dQWCX8XLuys&feature
turbócső jó, kuplung új, turbótengely nem lóg, féltengely nem ér bele a bölcsőbe, szíjak újak mindenhol spanolóval együtt, vízpumpa is új, de üresben nem adta a hangot, csak ha sebességben terheltem.
Mivel nekem hétfőre suliba kellett jöjjek és péntekig Debrecenben vagyok, így az autót nem én raktam össze hanem fater. Ma felhívott hogy újra a lábán az autó, és minden simán ment vele :D
Kicserélte a 4 féltengely gumiharangot, elhozta a felújított kupungtárcsát (Luk ferodolt kapott), kicserélte a főtengelyszimeringet is, váltóolajat is cserélt, kapott előre hátra új fékbetéteket (jurid), már csak a motorolaj hiányzik, az olajszűrő is otthon van (mann) ugyh már csak a motorolajcsere maradt hátra :D, jah szervóolaj is le lett cserélve :D Már alig várom hogy hazamenyjek és kipróbáljam :D :D Köszi fater! :D
km állás: 276580
ma nekiültem komolyabban az autónak. leugrasztottam a váltót. nemvolt kis meló, de muszáj volt levenni, másképpen nem tudom kicserélni a főtengely szimeringet. A főtengelyszimeringről csak annyit hogy záróra volt neki, szvl nem is csodálom hogy engedte az olajat. a kuplungom meg... a tárcsa az siralmas állapotban van. a nyomszerkezet és a kettőstömegű meg köszöni jólvan :D ( egyébként a kettőstömegű meg nem lehet régi, mert túlságosan jó állapotban van egy 270.000et futott autóhoz képest)
Így utólag is köszönöm szépen mindenkinek aki felköszöntött :D
ennek alkalmából gondoltam felállok az autóval az aknára és átnézem alaposan mert ráférne egy kis kényeztetés :D
összeírtam egy listát hogy mi kell a wellness hétvégéhez:
Hosszbordásszíj
Olajszűrő
Olaj
Főtengely szimering (váltóoldali)
Kuplungtárcsa
Féltengely gumiharang
jó kör lesz erre a hétvégére :D
még mióta GTA style fényszóróim vannak, nemsok fényképet toltam fel ide, szvl bepótolom :D
256640km el vásároltam és most van benne 275392km :)
ezért ma teletankolom :D
az egyik görgőm elkezdett kereplő hangot adni már vagy úgy egy hónapja. most jutottam el a cseréig :) remélem mostmár csendbe lesz újra a kis szörnyeteg :)