Mivel az olajfolyás nem szűnt meg teljesen és feltűnt hogy a porlasztóknál áll a motorolaj, ezért más nem maradt csak a szelepfedél tömítés, így kicseréltem, és hála istennek így két nap után elmondhatom hogy nem csepeg sehonnan az olaj :)
valaki úgy gondolta hogy ad egy okot arra hogy mostmár tényleg kapjon egy külső telifényt az autóm... (a ...... :@ )
Az autónak az eleje kopogott nagyon régóta, először ugye a lengőkarszilentekre gondoltam, kis is cseréltem őket de a kopogás továbbra is megmaradt bár tompult egy kicsit, így jutottunk el a stabilizátor szilent cseréjéig. ma végre megtörtént, és ha már ott voltunk akkor kicseréltük a 2 hátsót is mert abból is a jobb oldali már erősen lógott, úgyhogy most szerintem a futóművem már rendbevan, :)
A váltókar oldal irányba nehezen mozgott és nem ugrott vissza soha közép állába(3-4 sor) amikor mondjuk kivette az ember az 1-2 es sorból. úgy döntöttem kiszedem az egész kulisszát és mindenhol bezsírozok és megjáratok mindent hogy biztos megjavuljon. Szerencsére itt is sikerrel jártam. a váltó tetején az oldal irányú mozgásért felelős "szerkezet" volt berohadva,és nem tudta a rugója visszatolni középállásba a szerkezetet :)
Volt még egy probléma amit most vettem észre hogy levettem a bölcsőt.
A lengőkarom első szilentjébe gyorsításnál beleért a féltengely, és ez ilyen nyöszögő szíjcsúszásra emlékeztető hangot adott.(valószínűleg ez adta..) A hátsó motortartó bakom kicsit lejjebb engedi a motort a kelleténél és eléggé el is van már puhulva, így a motor gyorsításkor nagyot tudott mozdulni és ezért értek össze a dolgok. Leköszörültem a szilent fém részéből, és a bakot kicsit "kimerevítettem" hogy ne tudjon akkorát mozdulni. remélem megszűnik a hangjelenség. :)
Megjött a két első stabilizátor szilent. Még hétvégén nem , de jövőhéten már ki tudom cserélni és végre nem fog kopogni minden aknafedőn az autó.
Csináltattam 2 matricát, gondoltam jól mutat majd az autón :)
Kicseréltem a két első fékcsövet az autón, és ha már ott jártam akkor a fékfolyadékot is lecseréltem benne. meg a kézifékkötelet is lecseréltem, mert valaki egy 10 centivel hosszabbat tett fel valamikor, így mosttmár mindkét oldalt fog a kézim, és mehet az autó április 19-én műszakira :)
felújítottam a motortakarót. igaz hogy tervezek egy újabb fajtát rá, de addig legalább a mostani nézzen ki valahogy :)
Kapott az autó egy fehér oldalindexet, és már otthon pihen a 2 új brembo fékcsövem a kézifékkötéllel együtt :)
Az új középkozol beszerelésre került, nagyon szép lett, és nem zörög ( csend... végree! )
ha már szétszedtem... csak bántotta a szemem hogy nem világít a klímapanel. megkerestem hogy hol jön be áram a panelbe. és ezen a szálon végigmentem ameddig a világításig el nem jutottam. Valahol a két lap között szálszakadás volt (nem találtam meg) de! Azt találtam ki, hogy a csatlakozóknál, ahol áram jön a rendszerbe, onnan lopok egy kicsit, és egy kábellel átvezetem a világításhoz így megoldva a szálszakadást :) Tökéletesen működik és szépen világít :) A Középkonzolnál a szivargyujtóm színe egy picit elüt de megvettem hozzá a sajátját amit majd a hétvégén beszerelek :)
A Jövőben esedékes lesz amjd egy stabilizátor szilent csere is mert már eléggé kopog, egyébként hibátlanul teljesít az autó. Az immo problémát is csak egy kicsúszott csatlakozó okozta. Mindíg indul fékez kanyarodik és továbbra is imádom :)
mostmár csak egy nyári felniszett kellene és nyugodtan megülnék a hátsómon :)
Mivel zörgött a középkonzolom és több helyen volt már ragasztva és törve, ezért gondoltam veszek egy másikat bele, és így már nem fog zörögni és egy törésmentes ragasztásmentes középkonzol lesz az autóban. Igaz színbe nem teljesen passzol de majd idővel megoldjuk a gondot :)
Eddig hibátlanul teljesített az auto, tényleg csak tankolni kellett bele és ment, de az utóbbi héten ár alkalommal megviccelt az indítsgátló. Néha amikor elfordítom a kulcsot, égve marad a kód lámpa és olyankor ugye nem indul be az autó. ez általában addig megmarad ameddig nem ütök a gyujtáskapcsoló környékére tenyérrel, utána ujra helyreáll a rend és indul az autó. Nagy valószínűséggel valami érintkezés probléma lesz, hétvégén utánanézek. ha jól tudom akkor az OBD csati mögött van a "vezérlője" (ha valakinek volt már iylen problémája az írhatna az oldalamra hogy mi oldotta meg a baját, köszi :)