Tagok >> Bomi >> 156 2.5 V6 24V >> Blog
- Típus:156 2.5 V6 24V
 Mindent erről a típusról
 Tagok, akik birtokolják a típust
- Évjárat:2000
- Színe:Nero 601 B/B
Megvettem az új Bosch lambdaszondát( cikkszám:0 258 006 190)  mivel még több mint valószínű,hogy gyári volt benne és a diagnosztika alapján kicsit már fáradt volt. Nos a gyári szonda 15 év és 220 ezer km után úgy gondolta ,hogy ő jó helyen van ott és nem igazán akart kijönni a helyéről. Hossza melegítés, csavarlazítózás és erőlködés után kijött de a menet nélkül :)  szerencsére a szondáról jött le a menet nem a csőben lévő furatból. Szóval kellett egy 18x 1,5 -es menetfúró amivel helyreigazítottuk a kipufogó csőben a menetet. Ezután az új szonda már gond nélkül beszerelhető volt. Eredmény biztosabb, egyenletesebb alapjárat szinte rezzenéstelenül jár a V6 motor:) Megnéztem utána Multiecuscannel és valóban gyorsabb az új szonda, magasabb frekvencián (~0,5-1 Hz) dolgozik mint a régi és kb. 300 és 950 mV között változik a lambdafeszültség. 
Másik művelet a szintén még gyári kuplung munkahenger csere , mivel már kicsit engedte az olajat kapott egy új Brembo munkahengert. Itt is hasonló események voltak mint a szondánál tehát, hogy 15 év után nem igazán akart megmozdulni...szokásos melegítés,csavarlazító, kocogtatás,türelem:)  és nagy nehezen kijött az aluházból a munkahenger...az újat már könnyű beszerelni, légtelenítés és kész.
Röviden így telt a szombat délelőtt:)  de megérte...imádom továbbra is a V6-ost:)





0
382
