Jobb hátsó öv, gyengén húzott vissza. Mivel 3 évig folyamatosan be volt kapcsolva a gyerekülés, így tönkrement. Vettem egyett, de utólag kiderült a facelift utáni teljesen más. Ez közvetlenül a kasznira van fogatva. A facelift előttinek, van egy segéd keretje. A keretbe van rögzitve, és a keret van a kasznihoz rögzítve. Nem csereszabatos, mások a rögzítési pontjai.
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000111/0000111186t.jpg)
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000111/0000111189t.jpg)
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000111/0000111190t.jpg)
Régóta rosszul törölt a lapát bal oldalt. Észrevettem hogy nagy lógása a bal oldali tengelynek. Szétszedés után láttam, volt vagy fél centi lógása, úgy szétkopott. Szétszedés után láttam, teljesen kiszáradt benne a zsír. Gumitömítés tetején szétszakadt. Gondoltam bezsirozom a csere darabot, de ahogy szétszedtem, gyári cuppanós zsír volt benne. Így azt visszaraktam nem piszáltam. Most tökéketesen töröl. Könnyű kicseréni. Két kart leszereltem. 2 szélén takaró díszt kevettem, majd patentokat kiszedtem. Utána csak lefele kelett húzni egy picit, és kijött a hejéről, 2 részből áll. Szerkezetet 3 csavar fogja, csati lehúz.
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000111/0000111179t.jpg)
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000111/0000111180t.jpg)
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000111/0000111181t.jpg)
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000111/0000111182t.jpg)
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000111/0000111183t.jpg)
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000111/0000111184t.jpg)
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000111/0000111185t.jpg)
Eljött a hátsó lengés csillapitó cseréjének ideje. Még gyári volt benne. Kyb esett a választás, több szerelő megkérdezése után. Toronycsapágy is cserélve lett bontottra. A régit már a rozsda nyomta szét. Automata váltóba is ki lett cserélve az olaj. Km: 275.000.
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000110/0000110814t.jpg)
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000110/0000110815t.jpg)
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000110/0000110816t.jpg)
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000110/0000110817t.png)
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000110/0000110818t.jpg)
Észrevettem hogy fogy a víz a tartályból. Tudtam bal oldali olajos vizcső a hibás. Megette az olaj. Láttam már rég olajos, előbb utóbb csere lesz. Persze mindnki szabadságon, senki nem ér rá. Végül magam cseréltem, nem vártam tovább, féltem eldurran a cső. Szétszedtem, kipucoltam. Hibátlan lett.
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000110/0000110355t.jpg)
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000110/0000110356t.jpg)
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000110/0000110357t.jpg)
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000110/0000110358t.jpg)
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000110/0000110359t.jpg)
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000110/0000110360t.jpg)
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000110/0000110361t.jpg)
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000110/0000110362t.jpg)
Autópályán sikeresen, betörte egy kő a jobb oldali ködlámpámat. Ha cserélem akkor már párban, másik úgyis tiszta kavicsos volt. Néztem utángyártott 10-15 darabja. Ekkor észrevettem a neten Lybra ködlámpát, ami ránézésre ugyan olyan. Megkérdeztem a boltot, a srác azt mondta, elvileg ugyan az csak a keretet kell átteni. Megrendendeltem 6400 ft volt akciósan a gyári. Átraktam a keretet és tényleg egyforma a háza. Egy pici külömbséget találtam. A 159 lámpa búrája ívesebb, jobban belefekszik a keretbe. Ez kicsit beljebb van. Nem szembetünó, de így fél áron vettem gyárit, ára kompenzálja.
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000109/0000109778t.jpg)
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000109/0000109779t.jpg)
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000109/0000109780t.jpg)
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000109/0000109781t.jpg)
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000109/0000109782t.jpg)
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000109/0000109783t.jpg)
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000109/0000109784t.jpg)
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000109/0000109785t.jpg)
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000109/0000109786t.jpg)
9éve amikor vettem a kocsit, sima fényezetlen burkolat volt rajta. Akkor kicseréltem fényezhetőre, amit le VTN fóliáztattam. 1 éve észrevettem, kezd itt ott lejönni róla. Kiszívta a nap. Vettem megint 2 uj burkolatott és lefényeztettem, feketére.
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000108/0000108411t.jpg)
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000108/0000108412t.jpg)
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000108/0000108413t.jpg)
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000108/0000108414t.jpg)
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000108/0000108415t.jpg)
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000108/0000108416t.jpg)
Hátsó 12 v csatit, gondoltam lecserélem egy, beépített Usb-re. Így legalább nem lóg ki. A kerek fajtát soha nem használtam hátul. Kiszedtem a klíma vezérlőt. Nagy nehezen rájöttem, hogy előre ki kell tolni a fém közepét a csatinak, kis biztatással kijött. Utána kijön a keret is belőle. Két pöcköt kellett megnyomni hozzá. Az új simán passzolt bele. csak hátul, a rögzítő gyűrű pöckeit kellett lecsiszolnom, hogy elférjen. Így elfért, és be tudtam álltani, hogy egyenes legyen. Fekete- piros kábel plusz -mínusz. A harmadik csíkos, a világításé, azt leszigeteltem.
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000107/0000107233t.jpg)
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000107/0000107234t.jpg)
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000107/0000107235t.jpg)
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000107/0000107236t.jpg)
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000107/0000107237t.jpg)
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000107/0000107238t.jpg)
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000107/0000107239t.jpg)
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000107/0000107240t.jpg)
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000107/0000107241t.jpg)
Vezérlés csere aktuálissá vált. 6 éve volt 110e km ezelőtt. Egyben ékszijtárcsát is cseréltem. Ezt 9 éve cseréltem, 140e km volt benne. Láttam picit repedezet már, így egyben ki lett cserélve. Vezérlés gyári került bele, tárcsa pedig Dayco. Most 258e km van a kocsiban.
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000106/0000106892t.jpg)
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000106/0000106893t.jpg)
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000106/0000106894t.jpg)
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000106/0000106895t.jpg)
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000106/0000106897t.jpg)
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000106/0000106898t.jpg)
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000107/0000107232t.jpg)
Típushiba hogy elforognak az anyák a bölcsőben. Vettem szegecsanyákat, azzal orvosoltam. Gyárilag is az van benne. Vettem egy készletett, nem volt drága. M6 kelett belőle. A régit hidegvágóval levágtam a fejét, így kijött a helyéről. Másikat behúztam házi szerszámmal.
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000106/0000106899t.jpg)
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000106/0000106900t.jpg)
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000106/0000106901t.jpg)