2015 junius kozepen az autopalyan felforrt a hutoviz ,136km-rol trelerel hazahozatuk.Mint kiderult a hengerfejtomitest kellett cserelni,plusz kuplung csere,olaj,olajszuro,fekbowden,fektarcsa,legtomegmero.Treler:42000,szervizbe:8000,Szerviz:61000,Legomegmero:25000,
Olajcsere Selenia 20k 5liter,Fram levegoszuro,Alco olajszuro,pollenszuro.Km allas:142962
Kicseréltem az első és hátsó tárcsákat betéteket. Klímatöltés plusz távirányító modul beszerelés.Alapjárati léptetőmotor beszerelés és számítógépes beállítás.QH első tárcsa,Mintex betét.Textar hátsó tárcsa textar betét.
A jobb oldal után a bal oldalt is kicseréltem a csillapítót +t.csapágyat szilentel együtt.
Újabb javaslatra kicseréltem a jobb oldali lengéscsillapítót,toronycsapágy,toronycsapágy szilentet ,semmi változás.
Kicseréltettem a bölcsőt,de sajnos nem szűnt meg a jobbra húzás.
Ma megérkeztek a gyári Momo bőrülések bézs színben , plusz az ajtó kárpitok . Ülések berakva,kárpitokból eddig csak egyet szereltem be.Hétvégén megoldva.
Mai napon kész lett az autó,a cseréhez még az üzemanyagtartályt is ki kellett venni.Jobb bal oldali csere volt.Sokkal feszesebb lett az autó.Lengőkarcs:5700/db,futómű áll,4600,Csere 8000/ oldal,benzintank kivétel 4000.Tardy autószervíz Debrecen Postakert utca.
Megérkezett és felrakattam a 4db új téli gumit,megszűnt minden búgás.Barum 195/55/15.
Kicseréltettem a jobb elsö kerékcsapágyat,mert nagyon búgott az eleje.A hazafelé veztő úton ugyanazt a búgást hallottam,mint kiderült a gumik okozták..sebaj új csapágy van jobb elöl.A kövekező gumi és kuplung csere,plusz,váltó olaj és szimeringek.