Blog
Bár a csere után a féltengely korábbi problémái megoldódtak, sajnos a diffinél a tömítés mellett szivárgott a váltóolaj, ami időnként fellépő nehézkes váltásokat eredményez. Egy féltengely szimering cserével orvosoltuk a problémát Tovább »
A korábban is észlelhető féltengely problémák előjöttek és egyre csúnyábban rázta a kasztnit gyorsításnál...sajnos gyors beavatkozásra volt szükség, mert kellett a kocsi nagyon, így egy bontott féltengely került beépítésre. Tovább »
Nem úgy járt a technika ahogy az 5 hengerhez illett, így kicsit meg lett dolgozva szoftveresen és fizikálisan is. EGR-DPF és örvénycsappantyú OFF, valamint egy ismételt olajcsere típusváltás miatt. :) Eredmény: A motor szép egyenletesen jár, élénken pörög fel, kellően nyomatékos és a fogyasztás Tovább »
Sajnos a gyári prémium navigációs fejegység elég hulladék. A navigáció használhatatlan, a CD-t vacakul olvassa, amúgy meg bonyolult irányítani. Szóval kiváló Androidos cseredarab került a helyére... Sajnos mint utólag kiderült, a navis fejegység nagyobb mint a sima, így a méretspecifikus egység n Tovább »
Olajok, szűrők, szíjak, vezérlés csere... Meg kapott új emblémákat is. :) Porlasztó csúcsok bevizsgálva, 1 javítva! Tovább »
Autó adatlap
- Típus:159 2.4 JTDm Q-tronic
Mindent erről a típusról
Tagok, akik birtokolják a típust - Évjárat:2010
- Színe:Rosso
- Extrák:
Q-tronic váltó
Full extra fekete bőrrel